ماجراجویی تازه مهدی طارمی در اروپا

به گزارش بلندانیوز، مهدی طارمی، ستاره ایرانی باشگاه پورتو، بعد از درخشش در لیگ پرتغال و البته بازی های لیگ قهرمانان اروپا، از امشب مهیا می گردد تا در دیداری از سری رقابت های لیگ اروپا و جدالی حساس با لاتزیو به میدان برود. این اولین ماجراجویی مهدی طارمی در لیگ اروپا ست. ستاره 29 ساله تیم ملی ایران، پیش از این با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا بازی نموده و مقابل تیم های سرشناسی همانند چلسی، لیورپول و یوونتوس گل زنی نموده است.

ماجراجویی تازه مهدی طارمی در اروپا

او در این فصل هم با پورتو در هر شش بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان به میدان رفت که در نهایت با زدن یک گل و دادن یک پاس گل به کارش سرانجام دهد. پورتو در روز آخر با قبول شکست مقابل اتلتیکو، از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز ماند و به لیگ اروپا رسید. البته مهدی در این فصل از رقابت های لیگ پرتغال هم نمایش قابل قبولی با آبی و سفیدپوشان داشته و تا به الان بعد از 21 بازی پیروز شده 12 گل بزند و هشت پاس گل هم بدهد. تأثیر گذاری مستقیم روی 20 گل آن هم در 21 مسابقه در رقابت های لیگ پرتغال، از این ستاره ایرانی، یک چهره سرشناس در فوتبال پرتغال و بعلاوه خط حمله تیم پورتو ساخته است.

طارمی در آخرین بازی پورتو که با تیم رده دوم جدول یعنی اسپورتینگ برگزار گردید، ستاره بی چون و چرای تیمش بود. در آن بازی، پورتو ابتدا با دو گل از تعقیب کننده اش در جدول رده بندی عقب افتاد، ولی با درخشش طارمی که یک پاس گل داد و یک بار هم پیروز به گل زنی شد، این بازی نهایتا با نتیجه مساوی 2-2 به سرانجام رسید تا طارمی یک بار دیگر کیفیت بی نظیرش در این تیم پرتغالی را نشان دهد.

لازم به ذکر است بازی امشب تیم های پورتو و لاتزیو ساعت 23:30 دقیقه به وقت تهران برگزار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1806

به "ماجراجویی تازه مهدی طارمی در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجراجویی تازه مهدی طارمی در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید