لیورپول، من سیتی را دست خالی بدرقه کرد

به گزارش بلندانیوز، خبرنگاران: حساس ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، با پیروزی قرمزپوشان مرسی ساید در نبرد مدافع عنوان قهرمانی و نایب قهرمان فصل گذشته رقابت ها به سرانجام رسید.

لیورپول، من سیتی را دست خالی بدرقه کرد

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری دیداری حساس میان لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه آنفیلد دنبال شد که این بازی با پیروزی 2 بر یک قرمزپوشان مرسی ساید انتها یافت.

میزبان شروعی هجومی تر داشت و در دقایق ابتدایی فشار زیادی را به مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها وارد کرد تا اینکه در دقیقه 11 به هدف خود رسید، زمانی که جردن هندرسون با یک حرکت انفرادی و شوتی مواج از روی خط محوطه جریمه دروازه من سیتی را باز کرد.

برتری لیورپول تنها 15 دقیقه دوام داشت چرا که منچسترسیتی در یک حمله سریع و به لطف بازیسازی داوید سیلوا و حرکت انفرادی و پاس فوق العاده سرخیو آگرو، توسط ادین ژکو کار را به تساوی کشاند تا دو تیم برابر در نتیجه راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم دو تیم بازی متعادلی ارائه می کردند اما در دقیقه 75 یک بار دیگر قرمزپوشان مرسی ساید به لطف یک حرکت انفرادی به گل رسیدند. این بار فیلیپه کوتینیو بود که در حرکتی مشابه به گل اول تیمش و با شوتی قوس دار از خارج محوطه جریمه سمت چپ دروازه هارت را هدف گرفت و گل دوم میزبان را به ثمر رساند.

لیورپول در ادامه بازی و به خصوص در دقایق انتهای چند موقعیت دیگر هم برای افزایش اختلاف و یکسره کردن کار من سیتی داشت اما آنها را به هدر داد تا بازی را به سود خود به انتها برساند.

با این نتیجه لیورپول 48 امتیازی شد تا ضمن صعود به رده پنجم جدول لیگ برتر، تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به آرسنال در رتبه پنجم قرار بگیرد. در طرف مقابل من سیتی با قبول چهارمین شکست این فصل خود، با 55 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند و فرصت افزایش حاشیه امنیت را برای چلسی صدرنشین فراهم کرد.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، از دقایقی دیگر با برگزاری یک دیدار مهم پیگیری می شود که در آن آرسنال میزبان اورتون رده چهاردهمی است.

در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس، چلسی 60 امتیازی صدرنشین است، منچسترسیتی با پنج امتیاز کمتر و یک بازی بیشتری در رده دوم واقع شده است و منچستریونایتد 50 امتیازی رده سوم را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 503

به "لیورپول، من سیتی را دست خالی بدرقه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول، من سیتی را دست خالی بدرقه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید