لیست ثروتمندترین ایرلاین های جهان در سال 2018 ، بخش دوم

به گزارش بلندانیوز، ثروتمندترین ایرلاین های جهان

امروزه رقابت بین ایرلاین ها بالا گرفته و هر شرکت هواپیمایی سعی می کند با ارائه خدماتی منحصربفرد و ممتاز رضایت مشتریانش را کسب کند و در نتیجه سودآوری بیشتری در زمینه فروش بلیط هواپیما داشته باشد. با اقبال گسترده عموم مردم از هواپیما، پرواز و سفر هوایی به یکی از اولین انتخاب های مردم برای سفر تبدیل شده و یکی از اولین کارهایی که برای برنامه ریزی سفر انجام می دهیم رزرو بلیط هواپیماست. در مطلب گذشته لیست ثروتمندترین ایرلاین های جهان را به شما معرفی کردیم و در مورد شش شرکت هواپیمایی بالای لیست با شما صحبت کردیم. در این مطلب می خواهیم به ادامه آن لیست بپردازیم و موارد بعدی در لیست ثروتمندترین ایرلاین های جهان را به شما معرفی کنیم. اگر آن مطلب را نخوانده اید می توانید با مراجعه به بخش اول ثروتمندترین ایرلاین های جهان با آن شرکت ها آشنا شوید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

لیست ثروتمندترین ایرلاین های جهان در سال 2018 ، بخش دوم

7-آنا آل نیپون ایرویز | Ana All Nippon

شرکت هواپیمای ژاپنی آل نیپون ایرویز که اختصارا آنا نامیده می شود در رتبه هفتم ثروتمندترین ایرلاین های جهان قرار می گیرد. این شرکت در سال 1952 تاسیس شده و در طول دهه ها فعالیت توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین ایرلاین های جهان مطرح کند. در حقیقت، آنا آل نیپون بزرگ ترین شرکت هواپیمایی ژاپن از نظر تعداد ناوگان و تنها ایرلاین ژاپنی است که توانسته برای چهار سال متمادی به عنوان ایرلاین 5 ستاره انتخاب شود. فرودگاه های ناریتا توکیو و همین طور فرودگاه هانه دا توکیو به عنوان قطب های اصلی این ایرلاین فعالیت می کنند و دو فرودگاه اوساکا کانسای و اوساکا ایتامی به عنوان قطب های ثانویه آنا آل نیپون ایرویز فعال هستند. شرکت هواپیمایی آنا یکی از ثروتمندترین ایرلاین های جهان است و در حال حاضر بیش از 221 هواپیما در ناوگان هوایی اش دارد. این ایرلاین ژاپنی یکی از گران ترین و سطح بالاترین پروازهای فرست کلاس در جهان را ارائه می کند و با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مهمانداران هواپیما رضایت بالای مشتریانش را کسب کرده است. این ایرلاین یکی از اعضای اتحاد هواپیمایی استار الاینس است و زیر نظر قوانین این اتحاد فعالیت می کند.

8-اِوا ایر | Eva Air

اوا ایر یک شرکت هواپیمایی تایوانی است که در سال 1989 راه اندازی شده و از آن زمان در مسیرهای پرواز مختلف به جابجایی مسافران می پردازد. دفتر مرکزی این ایرلاین در تایپه و فرودگاه بین المللی تائویوان تایپه قرار گرفته است و به بیش از 40 مقصد بین المللی در آسیا، استرالیا، اروپا و آمریکای شمالی پروازهای منظم و مستقیمی را انجام می دهد. اوا ایر از طریق بررسی های وبسایت معتبر اسکای ترکس به عنوان یک ایرلاین 5 ستاره و لوکس رده بندی شده است و جزء ثروتمندترین ایرلاین های جهان هم به شمار می رود. ناوگان هواپیمایی اوا ایر از هواپیماهای مدرن و پیشرفته ایرباس و بوئینگ تشکیل شده است که از میان می توان به ایرباس A380، ایرباسA321 و بوئینگ 777 اشاره کرد. البته بخش عمده معروفیت این ایرلاین به دلیل خدمات باربری هم هست و سرویس های باری این ایرلاین معروفیت و اعتبار بسیار بالایی دارند. در حال حاضر اوا ایر یکی از بهترین و بهترین پروازهای بیزنس کلاس را به مسافران خود ارائه می کند و از این نظر در صدر قرار گرفته است.

9-گارودا ایندونزیا | Garuda Indonesia

شرکت هواپیمایی ملی کشور اندونزی که گارودا ایندونزیا نام دارد در سال 1947 تاسیس شده و روزگاری در آستانه سقوط و ورشکستگی قرار داشته است. اما این ایرلاین توانسته نه تنها از آن بحران گذر کند، بلکه در طول سالیان طولانی فعالیت خود را به عنوان یکی از بهترین و بهترین ایرلاین های جهان مطرح کند. در حال حاضر گارودا ایندونزیا یکی از معتبهترین و قدیمی ترین و همین طور ثروتمندترین ایرلاین های جهان به شمار می رود. امروزه گارودا ایندونزیا یکی از ایرلاین های 5 ستاره جهان است و به دلیل کیفیت خدمات و تسهیلات رفاهی که در طول پرواز به مسافران ارائه می کند همواره جزء بهترین شرکت های هواپیمایی جهان در نظر گرفته می شود. جالب است بدانید که این ایرلاین به دلیل همین خدمات و امکاناتش بارها برنده جوایز و عناوین جهانی زیادی شده است. مقر اصلی هواپیمایی گارودا ایندونزیا در نزدیکی جاکارتا و در فرودگاه بین المللی سوئکارنو هاتا قرار گرفته است و این فرودگاه به عنوان قطب اصلی این ایرلاین فعالیت می کند.

10-کانتاس | Qantas

شرکت هواپیمایی کانتاس یکی از قدیمی ترین و پرسابقه ترین ایرلاین های جهانست و در سال 1902 افتتاح شده است. این ایرلاین استرالیایی بعد از شرکت هواپیمایی KLM و اویانکا در حقیقت سومین ایرلاین قدیمی در جهان است و امروزه بخش عمده ای از مسیرهای پروازی بین المللی در سطح جهان را پوشش می دهد. کانتاس ایر در سال 1920 تاسیس شده و پروازهای بین المللی اش را از سال 1935 آغاز کرده است و دفتر مرکزی اش در شهر سیدنی استرالیا قرار گرفته است و فرودگاه بین المللی سیدنی هم به عنوان قطب اصلی فعالیت های این ایرلاین فعالیت می کند. این ایرلاین پیروز در طول سال ها فعالیتش به دلیل کیفیت خدمات و سرویس های سطح بالا و مشتری مداریش بارها پیروز به کسب عناوین و جوایز متعددی شده است. به طور مثال در سال 2015 پرواز پرمیوم کلاسیک این ایرلاین به عنوان بهترین در جهان و محبوب ترین ایرلاین در استرالیا انتخاب شد. همان طور که می توان حدس زد این ایرلاین طرفداران زیادی هم دارد و مسافران زیادی سعی می کنند با تهیه بلیط هواپیمای این ایرلاین استرالیایی به سفر بروند. همه این عوامل روی هم رفته باعث شده تا کانتاس به عنوان یکی از ثروتمندترین ایرلاین های جهان شناخته شود.

همان طور که دیدیم در این مطلب و مطلب گذشت لیست 10 مورد از ثروتمندترین ایرلاین های جهان در سال 2018 را به شما معرفی کردیم. این ایرلاین ها علاوه بر درآمد بالا، جزء بهترین و بهترین شرکت های هواپیمایی هم هستند و به عنوان شرکت های هواپیمایی 5 ستاره شناخته می شوند. شرکت های هواپیمایی جهان با توجه به استقبال بالای مردم از سفرهای هوایی، سرمایه گذاری های کلانی در بخش صنعت هواپیمایی و بالابردن کیفیت خدمات خود انجام می دهند و نتیجه آن، نفع دو جانبه مشتریان و سودآوری بیشتر ایرلاین هاست. به کارگیری و خرید هواپیماهای مدرن و پیشرفته، افزایش ناوگان هواپیمایی، افزایش شبکه پروازی و پوشش دهی بالای مسیرهای پروازی مختلف و آموزش مهمانداران و ارائه بهترین و بالاترین خدمات و امکانات به مسافران از جمله دلایل فزونی این ایرلاین ها در نظر گرفته می شود.

بهترین شرکت های هواپیمایی سال 2018

درست است که سودآوری و کسب درآمد بیشتر یکی از دلایل برتر بودن یک ایرلاین است، اما تنها دلیل نیست. به همین دلیل لیست بهترین ایرلاین های جهان که همه ساله از طریق کارشناسان و وبسایت های مختلف معرفی می شوند کمی با لیست ثروتمندترین ایرلاین های جهان تفاوت دارند. در ارزیابی و انتخاب بهترین ایرلاین ها، علاوه بر مقدار درآمد سالیانه عوامل متعدد دیگری نیز در نظر گرفته می شوند که رضایت مسافران از خدمات و امکانات رفاهی ارائه شده بخشی از این عوامل هستند. در ادامه لیست بهترین ایرلاین های جهان در سال 2018 را با هم مشاهده می کنیم. همان طور که انتظار می رود بسیاری از این ایرلاین ها در لیست ثروتمندترین ایرلاین های جهان هم حضور دارند و نشان دهنده مدیریت صحیح و سرمایه گذاری های جهت دار در این زمینه هستند:

بهترین ایرلاین های جهان در سال 2018

  1. سنگاپور ایرلاینز | سنگاپور Airlines
  2. قطر ایرویز |Qatar Airways
  3. آنا آل نیپونز |Ana All Nippon Airways
  4. هواپیمایی امارات | Emirates
  5. اوا ایر |Eva Air
  6. کاتای پسیفیک ایرویز |Cathay Pacific Airways
  7. لوفت هانزا |Lufthansa
  8. هاینان ایرلاینز | Hainan Airlines
  9. گارودا ایندونزیا |Garuda Indonesia
  10. تای ایرویز |Thai airways

جالب است بدانید که علاوه بر معرفی بهترین ایرلاین ها که معمولا قیمت بلیط بالایی هم دارند، بهترین ایرلاین های ارزان قیمت (Low-cost) هم هرساله معرفی می شوند. البته همان طور که دیدیم قیمت بالای ایرلاین های برتر جهان بی دلیل نیست و مسافران این پروازها خدمات و سرویس های فوق العاده ای را دریافت می کنند که باعث می شود مسافران بیشتری تقاضای سفر با این شرکت ها را داشته باشند. اما از طرفی معرفی بهترین ایرلاین های ارزان قیمت جهان اثبات می کند که ارزان بودن به معنای بی کیفیت بودن نیست و شرکت های هواپیمایی زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند که علیرغم ارزان بودن پروازهایشان اما کیفیت خدمات و سرویس های قابل قبولی را به مسافران خود ارائه می کنند. در ادامه با این شرکت های هواپیمایی آشنا می شویم.

بهترین ایرلاین های ارزان قیمت جهان در سال 2018

  1. ایرآسیا |AirAsia
  2. نرویژین ایر |Norwegian
  3. ایزی جت | EasyHet
  4. جت استار ایرویز |Jetstar Airways
  5. ایرآسیا ایکس |AirAsia X
  6. وست جت |WestJet
  7. ایندیگو | Indigo
  8. ساوت وست ایرلاینز |Southwest Airlines
  9. یورو وینگز |Eurowings
  10. اسکوت |Scoot

منبع: qatarday.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1781

به "لیست ثروتمندترین ایرلاین های جهان در سال 2018 ، بخش دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست ثروتمندترین ایرلاین های جهان در سال 2018 ، بخش دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید