قوی ترین کنسول بازی دستی جهان معرفی گشت

به گزارش بلندانیوز، AOKZOE یک شرکت نوظهور بازی و فناوری در شانگهای، به تازگی اولین کنسول بازی دستی مجهز به APU قدرتمند AMD 6800U را عرضه کرده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص این دستگاه فاش نشده است و به نظر می رسد AOKZOE قصد دارد در اولین تلاش خود نامی برای خود دست و پا کند.

قوی ترین کنسول بازی دستی جهان معرفی گشت

به گزارش خبرنگاران، AOKZOE A1 به یک صفحه نمایش 8 اینچی 1920 در 1200 و تراکم پیکسلی 283 پیکسل بر اینچ مجهز شده است. سازنده این کنسول ادعا می کند که AOKZOE A1 به لطف تراشه گرافیکی Radeon 680M خود قادر است بازی Forza Horizon 5 را با سرعت بیش از 100 فریم بر ثانیه اجرا کند.

اگر این ادعا صحیح باشد، AOKZOE A1 از نظر سخت افزاری بالاتر از کنسول های Steam Deck قرار می گیرد. صفحه نمایش کنسول های Steam Deck هنوز هم تصاویر با وضوح پایینی را ارائه می دهند. AOKZOE هنوز محدوده قیمت A1 را اعلام نکرده است. شایان ذکر است که این دستگاه حداقل در دو SKU مختلف عرضه خواهد شد. A1 Ultimate یک باتری 65 وات ساعتی در مقایسه با باتری پایه 48 وات ساعتی دارد. این دستگاه به دلیل باتری بزرگتر، وزن بیشتری نیز نسبت به مدل پایه خواهد داشت.

برخی از نسخه های A1 با 16 گیگابایت رم و برخی دیگر با 32 گیگابایت رم عرضه می شوند. AOKZOE A1 قرار است تمام امکانات رفاهی معمولی را که گیمر های کنسول های دستی تا به حال از آن استقبال کرده اند را ارائه دهد. هدف گیری ژیروسکوپی و ماشه های خطی یک مثال کلیدی هستند، اگرچه سازنده می گوید برخورداری از قابلیت شارژ سریع نیز حداقل زمان توقف بین جلسات بازی را تضمین می کند. در حالی که Steam Deck اکنون به درستی از ویندوز پشتیبانی نمی کند، AOKZOE می گوید کنسول AOKZOE A1 از ابتدا از ویندوز و SteamOS پشتیبانی کامل خواهد کرد.

واضح است که AOKZOE A1 یک دستگاه فوق العاده قدرتمند خواهد بود، این احتمال نیز وجود خواهد داشت که شرکت Valve در پی ارائه نسخه ارتقا یافته Steam Deck باشد. ممکن است Steam Deck بعدی به گرافیک RDNA 3 مجهز شود که در این صورت در مقابل همه رقبای خود، از جمله A1 آینده، به رجحان دست پیدا خواهد کرد. به احتمال زیاد این اتفاق به این زودی ها رخ نخواهد داد.

منبع: gamerant

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1893

به "قوی ترین کنسول بازی دستی جهان معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوی ترین کنسول بازی دستی جهان معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید