قاسمپور: تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی عراق سردرگم بود، باید کار گروهی برای علل باخت های تیم ملی تشکیل بدهند

به گزارش بلندانیوز، کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی برابر تیم ملی عراق سردرگم بازی می کرد و باید ملاقات های های تدارکاتی بیشتری داشته باشد تا بازیکنان بهتر بازی نمایند.

قاسمپور: تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی عراق سردرگم بود، باید کار گروهی برای علل باخت های تیم ملی تشکیل بدهند

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال کشورمان در گفت وگو با ، درباره شکست تیم ملی ایران برابر تیم ملی عراق اظهار کرد: به هر حال از تیم ملی انتظار داشتیم که با در اختیار داشتن لژیونر ها و بازیکنان مطرح به مراتب بازی بهتری برابر تیم ملی عراق ارائه بدهد. همچنین هر بازی به نسبت بازی قبل ضعیف تر عمل می کنیم که این موضوع علل مختلفی دارد.

او ادامه داد: ویلموتس به علت مسائل اقتصادی خیلی دیر به ایران بازگشت و او حضور فیزیکی در کشورمان ندارد و فوتبال ما را نمی بیند. تیم ملی باید اردو ها و بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشد تا ویلموتس شناخت بهتری از بازیکنان بدست آورد. علاوه بر این تیم ملی سردرگم بود و امید ابراهیمی و نوراللهی یک سبک بازی می نمایند و یک نفر باید در میانه زمین مسابقه قرار بگیرد. مهاجمان بی رمق بودند و دوندگی نداشتند در حالی که در سال های گذشته علی دایی آن قدر دوندگی در خط حمله داشت که اجازه بازیسازی به حریف نمی داد. هافبک ها هم از کارافتاده بودند و بازیکنان عراقی به راحتی هافبک های ما را تحت فشار می گذاشتند و اجازه بازیسازی نمی دادند.

قاسمپور اعلام کرد: تیم ملی از توپ های بلند و سانت از جناحین استفاده می کرد، اما در این بازی حریف جناحین را بسته بود و فوروارد های ما که قدرت سرزنی دارد در نهایت توپی برایشان ارسال نشد تا سر بزنند. کار های ترکیبی هم نداشتیم و همه این موارد مزیت بر علت شد تا نتوانستیم برابر عراق به موفقیت دست یابیم. شجاعی هم با اخراجش ضربه ای بزرگ به تیم ملی زد.

هاشمیان در شناخت بازیکنان می تواند به ویلموتس یاری کند

کارشناس فوتبال درباره اینکه شرایط تیم ملی کشورمان با 2 شکست متوالی بحرانی شده است، گفت: ما همواره در روز های سخت کار های ناشدنی می کنیم و امیدوار هستیم. البته با این روش نمی توانیم به مرحله بعد صعود کنیم و به ویلموتس باید یاری نمایند تا مسائل تیم ملی حل گردد. به نظرم ویلموتس هنوز بازیکنان تیم ملی را به طور کامل نشناخته است و وحید هاشمیان دستیار ویلموتس که در سطح بالایی فوتبال بازی نموده می تواند بیشتر به سرمربی تیم ملی یاری کند.

قاسمپور درباره بازی های برگشت تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد: به نظرم باید کارگروهی تشکیل بدهند و ایرادات تیم ملی را تجزیه و تحلیل نمایند. به هر حال برگزار نکردن بازی های تدارکاتی خوب بهانه ای برای سرمربی تیم ملی کشورمان است که باید ملاقات های محبت آمیز خوبی تدارک دیده گردد. ما باید بازی های برگشت را پیروز شویم و به امید خدا امداد های غیبی به ما یاری می نماید.

احتمال سقوط ایران در رنکینگ فیفا/ شاگردان ویلموتس رده نخست آسیا را از دست می دهند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 311

به "قاسمپور: تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی عراق سردرگم بود، باید کار گروهی برای علل باخت های تیم ملی تشکیل بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمپور: تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی عراق سردرگم بود، باید کار گروهی برای علل باخت های تیم ملی تشکیل بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید