فرکی: نشان دادیم روند رو به رشدی در پیش گرفته ایم

به گزارش بلندانیوز، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برای کسب اولین 3 امتیاز خانگی مصمم بودیم و نشان دادیم روند رو به رشدی در پیش گرفته ایم.

فرکی: نشان دادیم روند رو به رشدی در پیش گرفته ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, حسین فرکی بعد از پیروزی 6 بر 2 پیکان مقابل ماشین سازی در هفته چهارم لیگ برتر, گفت: امروز برای کسب اولین 3 امتیاز خانگی مصمم بودیم که به آن رسیدیم. بازی ما همزمان با دیگر بازی ها بود و متاسفانه مردم نتوانستند بازی خوب ما را ببینند.

وی اضافه کرد: در بازی های قبل هم نمایش خوبی داشتیم و با نتیجه ای که امروز رقم خورد ثابت شد که روند رو به رشدی در پیش گرفته ایم. همین که تا هفته چهارم لیگ پیروز شده ایم 10 به ثمر برسانیم نشان می دهد که تیم خوب و با کیفیتی داریم. البته که تغییرات زیادی در تیم ایجاد شده و من بارها گفته بودم باید به بازیکنان تیم ما فرصت داد.

سرمربی پیکان اعلام نمود: امروز نگران این بودم که مبادا بازیکنانم از لحاظ بدنی کم بیاوند از این جهت که در بازی قبل هوای بوشهر بسیار گرم و شرجی بود و توان زیادی از ما گرفت. ضمن اینکه ما یک روز کمتر از ماشین سازی استراحت نموده بودیم. با این حال خوشبختانه بازیکنان ما از لحاظ بدنی کم نیاورند و در این زمینه هم نشان دادند که شرایط خوبی دارند.

فرکی با تاکید بر اینکه ماشین سازی تیم باکیفیتی است، گفت: آنها در 3 بازی ابتدایی خود مقابل مدعیانی چون استقلال، سپاهان و شهر خودرو عملکرد خیلی خوبی داشتند و بردن آنها با این نتیجه واقعا کار هر تیمی نبود. در واقع شاگردانم امروز دست به کار بزرگی زدند و باید از آنها تشکر کنم. ما برای این بازی فقط 24 ساعت اجازه خوشحالی داریم و بعد از آن باید به بازی های آینده فکر کنیم.

وی بیان کرد: آینده خوبی را برای تیمم می بینم چرا که تیم خوبی داریم. بازیکنانم امروز کیفیت بالای خودشان را نشان دادند و باید کوشش کنیم که این روند ادامه پیدا کند. در آخر می خواهم این برد را تقدیم به طرفداران تیم مان کنم که البته ما طرفدار آنچنانی هم نداریم. برد تقدیم به خانواده کارمندان کارخانه پیکان و آنهایی که به هر شکلی تیم مان را دوست دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 139

به "فرکی: نشان دادیم روند رو به رشدی در پیش گرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: نشان دادیم روند رو به رشدی در پیش گرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید