فرصتی که بادران به مس کرمان داد، پیروزی نوبرانه تیم انتهای جدول

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ دسته اول روز گذشته با انجام 3 بازی دنبال شد که در این بازی ها فجر سپاسی در خانه استقلال ملاثانی را شکست داد، گل ریحان از سد ملوان عبور کرد و در مهم ترین بازی بادران در بوشهر مغلوب شاهین شد تا صدرنشین مسابقات نشود.

فرصتی که بادران به مس کرمان داد، پیروزی نوبرانه تیم انتهای جدول

در اولین بازی، تیم مدعی فجر سپاسی در شیراز از استقلال ملاثانی پذیرایی کرد. آبی پوشان خوزستانی بعد از دو پیروزی متوالی و صعود در جدول به این ملاقات آمدند. در این بازی فجر با اخراج علی طالبی از دقیقه 8، 10 نفره بازی را دنبال کرد و در نهایت با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

شیرازی ها با توجه به شکست بادران توانستند فاصله خود با تیم دوم جدول را به یک امتیاز کاهش داده تا در کنار استقلال خوزستان و طرفدار رقابت داغی را با بادران داشته باشند.

بادران که این فرصت را داشت تا در صورت پیروزی به صورت موقت به صدر جدول صعود کند، مقابل شاهین بوشهر بازنده شد تا این فرصت طلایی را از دست بدهد. در حالی که بازی با نتیجه یک-یک در حال اتمام بود، حمیدرضا دیوسالار در دقیقه 94 برای تیم شاهین گلزنی کرد تا شاهینی ها با این گل دیرهنگام بادران را شکست داده و این تیم را از صدرنشینی محروم نمایند. بوشهری ها با این پیروزی 36 امتیازی شده و به رده نهم جدول صعود کردند.

گل ریحان تیم قعر نشین مسابقات شب گذشته توانست در حالی که نیمه اول را با یک گل مقابل ملوان بازنده به رختکن رفته بود، حریف خود را با نتیجه 2 بر یک شکست داده و به چهارمین پیروزی فصل خودش رسید.

این بازی نیز بعد از دقیقه 90 گل داشت و تیم میزبان با گل دیرهنگامی که در دقیقه 92 به ثمر رساند پیروز شد. گل ریحان باوجود این پیروزی همچنان در انتهای جدول واقع شده است.

در آخرین بازی از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول، مس کرمان صدرنشین مسابقات روز دوشنبه در کرمان به مصاف قشقایی شیراز می رود.

شاگردان مهاجری در مس حالا این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی خانگی، فاصله خود در صدر جدول را با نزدیکترین تعقیب نماینده به 5 امتیاز برسانند که در این صورت آنها گام بلندی به سوی صعود به لیگ برتر بر خواهند داشت.

جدول رده بندی لیگ دسته اول در هفته بیست و پنجم؛

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1463

به "فرصتی که بادران به مس کرمان داد، پیروزی نوبرانه تیم انتهای جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصتی که بادران به مس کرمان داد، پیروزی نوبرانه تیم انتهای جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید