فروش قهوه خطرناک در شیراز!

به گزارش بلندانیوز، پس از اعلام خبری در مورد مسمومیت با قهوه در شیراز؛ پس از آنالیز های اجرا شده توسط مراجع ذی صلاح با مسمومیت 20 نفر با قهوه این خبر تأیید شد.

فروش قهوه خطرناک در شیراز!

به گزارش مهر، محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس گفت: پس از دریافت گزارش یکی از بیمارستان ها به مرکز اداره عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر مراجعه دو نفر با علائم سردرد، سرگیجه و مسمومیت به دلیل مصرف قهوه این موضوع با حساسیت ویژه پیگیری شد.

وی در ادامه اضافه کرد: در یک هفته اخیر به تمامی بیمارستان ها و مراکز اورژانس 115 در مورد مسمومیت با قهوه اطلاع رسانی شد تا در صورت داشتن مراجعه و یا تماسی مبنی بر مسمومیت قهوه موارد سریعاً، اطلاع رسانی و پیگیری گردد.

مرادیان با اشاره به اینکه قهوه ای در بازار توزیع شده که میزان کافئین بالاتری نسبت به قهوه های معمولی دارد گفت: از شهروندان خواست قهوه را از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز بهداشتی تهیه و مصرف نمایند.

رئیس اورژانس استان فارس اضافه کرد: این موضوع به وسیله معاونت بهداشت و سازمان های مربوطه برای پیشگیری و از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و پزشکی قانونی برای تشخیص کامل و نهایی در حال آنالیز و پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان در صورت مصرف قهوه و روبرو شدن با هر گونه علائم سردرد، سرگیجه و تهوع و تشنج سریعاً با اورژانس 115 و یا از سامانه 190 موضوع را پیگیری نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1036

به "فروش قهوه خطرناک در شیراز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش قهوه خطرناک در شیراز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید