عبداللهی: کسب سهمیه المپیک در رقابت های میکس افتخار بزرگی بود، مسابقات هنرهای رزمی حساسیت بالایی داشت

به گزارش بلندانیوز، مربی تیم تکواندو کشورمان گفت: قهرمانی در مسابقات هنرهای رزمی و کسب سهمیه المپیک افتخار بزرگی برای ایران است و امیدوارم توانسته باشیم دل مردم را شاد نموده باشیم.

عبداللهی: کسب سهمیه المپیک در رقابت های میکس افتخار بزرگی بود، مسابقات هنرهای رزمی حساسیت بالایی داشت

وحید عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد قهرمانی تیم میکس کشورمان در مسابقات هنرهای رزمی و کسب سهمیه المپیک گفت: با توجه به اینکه قهرمان مسابقات میکس هنرهای رزمی پیروز به کسب سهمیه المپیک می شد، این رویداد از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود. کشورها برای اینکه پیروز به کسب سهمیه المپیک توکیو شوند و خود را در این مسابقات نشان بدهند با بهترین نفرات خود در کره جنوبی حاضر شده بودند.

وی ادامه داد: تیم های چین تایپه، مراکش تیم های بسیار خوبی بودند و روسیه نیز با ترکیب مسابقات جام جهانی خود در رقابت ها حاضر شده بود. ترکیه نیز با یک تغییر در ترکیب خود در این مسابقات شرکت کرد، اما خدا را شکر ما پیروز شدیم با شکست تمامی رقبای خود سهمیه المپیک را دریافت کنیم. ما و چین با توجه به اینکه پیروز به کسب سهمیه المپیک شدیم، اولین کشورهایی خواهیم بود که رقابت های این بخش را به صورت آزمایشی به جهان نشان خواهیم داد.

مربی تیم تکواندو کشورمان تاکید نمود: با توجه به حضور مسابقات میکس تیمی در المپیک 2024 پاریس و به رسمیت شناختن مدال این مسابقات، حضور در مسابقات آزمایشی این رقابت ها در المپیک توکیو برای ما مهم خواهد بود. قهرمانی در مسابقات هنرهای رزمی و کسب سهمیه المپیک افتخار بزرگی برای ایران است و امیدوارم توانسته باشیم دل مردم را شاد کنیم.

عبداللهی در مورد تاثیر خستگی مسابقات جام جهانی روی عملکرد ملی پوشان گفت: بچه ها حدود 10 روز پیش در مسابقات تیمی مردان جام جهانی و میکس این رقابت ها حضور داشتند و فشار زیادی را متحمل شدند. ما سعی کردیم در چند روزی که زمان داشتیم به ریکاوری بپردازیم. خدا را شکر بچه ها توانستند تمام خواسته های ما را برآورده نمایند. سعی کردیم با توجه به موقعیت و توانایی بچه ها به آنها بازی بدهیم و رقبای خود را بررسی کنیم که خدا را شکر جواب داد و بچه ها به خوبی از عهده کار برآمدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 56

به "عبداللهی: کسب سهمیه المپیک در رقابت های میکس افتخار بزرگی بود، مسابقات هنرهای رزمی حساسیت بالایی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبداللهی: کسب سهمیه المپیک در رقابت های میکس افتخار بزرگی بود، مسابقات هنرهای رزمی حساسیت بالایی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید