شهنازی: کمیته انضباطی من را تشویق و حریف را تنبیه کند!

به گزارش بلندانیوز، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: به نظرم از میان کاندیداهای تایید شده برای انتخابات فدراسیون، داورزنی می تواند پیروز ترین گزینه باشد.

شهنازی: کمیته انضباطی من را تشویق و حریف را تنبیه کند!

به گزارش خبرنگاران، ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپای تهران پس از باخت مقابل سپاهان اصفهان، در جمع خبرنگاران گفت: من فکر میکنم بازی خوبی بود و ما کوشش خودمان را کردیم. در ست دوم مسائلی پیش آمد که نتوانستیم کار را جمع کنیم و در مقابل نیز سپاهان تیم خوبی بود که باید به رحمان محمدی راد تبریک بگویم چون تیم خوبی داشت. البته انگیزه آنها نیز مقابل تیمی چون سایپا بسیار بالا بود و خوب بازی کردند.

او ادامه داد: تعدادی از بازیکنان ما نیز تازه تازه در حال آماده شدن هستند و اگر آماده شوند بهتر می شویم. نگران نیستیم، کوشش میکنیم اشتباهات و ضعف ها را رفع کنیم.

شهنازی درباره اعتراض به داوری ها نیز گفت: نمی گویم طبیعی است، اما این اتفاقات رخ میدهد اگر ویدیو چک نباشد. همه فکر مینمایند درست میگویند، اگر ویدیو چک باشد این مسائل رفع می گردد. همچنین باید بگویم این کف پوش خانه والیبال تهران خوب اما واقعا لیز است. در کل برد حق سپاهان بود چون بهتر بازی کردند. تیم ما نیز در ادامه خیلی بهتر خواهد شد و آینده روشن است.

او در خصوص اصلح ترین فرد از میان کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای در اختیار دریافت ریاست فدراسیون والیبال نیز گفت: اگر در خصوص کاندیدها صحبت کنیم، والیبال ما با نفراتی چون یزدانی خرم و داورزنی روزهای خوبی داشت. رشد موشکی والیبال ما نیز در زمان داورزنی بود. به نظرم با توجه به اینکه داورزنی سال ها در این پست بوده و ارتباط خوبی داشت، می تواند در والیبال پیروز تر باشد.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره احضارش به کمیته انضباطی نیز گفت: فکر می کنم برای تشویق دعوتم نموده اند و دستشان درد نکند. مستنداتی داریم که بی ادبی بازیکنان تیم شهداب را نشان می دهد. امیدوارم ضمن تشویق من تیم حریف را تنبیه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 298

به "شهنازی: کمیته انضباطی من را تشویق و حریف را تنبیه کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: کمیته انضباطی من را تشویق و حریف را تنبیه کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید