سهمیه بازیکنان خارجی 1

به گزارش بلندانیوز، صحبت های مهدی تاج که طی روز های اخیر مورد توجه قرار گرفته بود، به صورت رسمی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون به تصویب رسید.

سهمیه بازیکنان خارجی 1

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چند روز پیش مهدی تاج در برنامه استادیوم حاضر شد و به صورت غیر رسمی از افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در تیم های باشگاهی صحبت کرد.

تاج علت این افزایش سهمیه که در طول فصل به وسیله زنوزی هم درخواست شده بود را تعادل در عرضه و تقاضای لیگ برتر عنوان نموده بود و حالا به صورت رسمی این تغییر مهم با تصویب اعضای هیئت رئیسه در فوتبال ایران رسمیت کرد.

اصولی این موضوع را پس از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون که صبح امروز(یکشنبه) در مرکز ملی فوتبال برگزار گردید، بیان نمود که:براساس پیشنهادات دوستان در سازمان لیگ، تعداد بازیکنان خارجی که باشگاه ها می توانند عقد قرارداد داشته باشند، افزایش پیدا کرد و 1+6 شد. افزایش بازیکنان خارجی هم برای بهینه سازی لیگ بود و هم به تعادل رساندن عرضه و تقاضا در لیگ برتر.

تا پیش از لیگ بیست و دوم باشگاه های لیگ فزونی می توانستند 4 بازیکن خارجی (یک سهمیه حتما باید آسیایی باشد) جذب نمایند، اما حالا با مصوبه نو فدراسیون این عدد به 7 افزایش پیدا نموده و براین اساس باشگاه های لیگ فزونی می توانند از این پس یک بازیکن خارجی با ملیت آسیایی و 6 بازیکن دیگر از هر ملیتی را در اختیار بگیرند.

باید دید این تغییر بزرگ چه تاثیری در کیفیت لیگ برتر و از همه مهم تر کاهش قیمت بازیکنان داخلی خواهد گذاشت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2040

به "سهمیه بازیکنان خارجی 1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه بازیکنان خارجی 1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید