ستاره ولورهمپتون به بارسلونا پیوست

به گزارش بلندانیوز، به گزارش مارکا، ترائوره محصول آموزشگاه بارسلونا است. او در کودکی به لاماسیا پیوست، تمام مراحل تمرینی را پشت سر گذاشت و زمانی که تنها 17 سال داشت اولین بازی خود را برای تیم اصلی انجام داد. اما این فوتبالیست جوان به دلایل طبیعی نتوانست در خط حمله تیمی که نیمار، لیونل مسی و لوییس سوارز هم زمان درخشیدند، رقابت را تحمل کند. در سال 2015، آداما با 10 میلیون یورو به استون ویلا نقل مکان کرد و از آنجا به میدلزبورو رفت، جایی که تحت رهبری آیتور کارانکا آغاز به درخشش کرد. ترائوره پس از گذراندن یک فصل در لیگ برتر، با میدلزبورو به چمپیونشیپ سقوط کرد، اما ریورساید را ترک نکرد و در عوض کوشش کرد تا به اوج بازگردد.

ستاره ولورهمپتون به بارسلونا پیوست

چلسی حاضر بود برای او 30 میلیون پوند بپردازد. اما بعداً باشگاه رومن آبراموویچ به اهداف دیگری روی آورد و ولورهمپتون با 18 میلیون او را به خدمت گرفت.

در استادیوم مولینوکس، آداما به عنوان یکی از شناخته شده ترین بازیکنان لیگ برتر ظاهر شد. مدافعانی که در جناح راست ولورهمپتون روبه روی این اسپانیایی قرار می گرفتند، تنها با تماشا عضله های او دچار ترس می شدند.

آداما ترائوره در انتقالی قرضی تا انتها فصل 22-2021 به بارسلونا خواهد پیوست. باشگاه کاتالان بند خرید 35 میلیون یورویی آداما ترائوره را نیز در اختیار خواهد داشت.

در همان زمان، خود ترائوره ادعا کرد که عضلات متورم خود را مدیون ژنتیک است (آداما بومی اقتصادی است)، نه سخت کوشی در باشگاه. می دانم که باورش سخت است، اما وزنه نمی زنم. این فقط ژن است. من فقط تمرین می کنم و توده عضلانی خود به خود افزایش می یابد.

ترائوره قدرت باورنکردنی را با سرعت باورنکردنی ترکیب کرد: FIFA 21 او را با امتیاز 96 به عنوان دومین بازیکن سریع دنیا معرفی کردند (برترین بازیکن کیلیان ام باپه است، سرعت او 97 امتیاز تخمین زده شد). کیفیت اصلی بازی آدام دریبل های پیروز است: در این فصل در لیگ برتر، او به طور میانه 4.2 بار در هر مسابقه حریفان را شکست داده است. تنها آلن سن ماکسیمین از نیوکاسل برترین نتیجه را دارد (4.3 ضربه) و سایر رقبا بسیار عقب هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1791

به "ستاره ولورهمپتون به بارسلونا پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره ولورهمپتون به بارسلونا پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید