سبک زندگی لاکچری ترین های دبی

به گزارش بلندانیوز، لاکچری ترین های دبی

دبی شهری در امارات متحده عربی است. این شهر لاکچری ترین های دبی و جهان را به همراه دارد. از جزیره های مصنوعی گرفته تا تاکسی های بوگاتی و هتل 7 ستاره. هزینه تحصیل در هر دانشگاهی در دبی برای شهروندان رایگان است. در این متن با ما همراه باشید تا لاکچری ترین رویداد ها را به شما معرفی کنیم.

سبک زندگی لاکچری ترین های دبی

17 مورد از لاکچری ترین های دبی

اگر به دبی شهر طلایی می گویند، حتما دلیل دارد.با ما همراه باشید تا تعدادی از زیباترین و شگفت انگیز ترین جاذبه های این شهر را بشناسید.شما با دیدن لاکچری ترین های دبی شگفت زده خواهید شد. دبی شهری در امارات متحده عربی با مساحت 4.411 متر مربع و 3.1 میلیون جمعیت است. شهرت این شهر به خاطر مراکز خرید لاکچری، معماری فوق العاده مدرن و چشم انداز باشکوه و زنده از زندگی های شبانه می باشد. برج خلیفه به بلندی 830 متر بالای سر همه آسمان خراش ها قرار گرفته است. در پایین برج، فواره دبی همراه با پایکوبی نور و پایکوبی آب منظره زیبایی را خلق می کند. دبی یک کشور نیست در حقیقت امارتی از مجموع 7 امارات متحده عربی است. اساسا دبی پرطرفدارترین امارت در ایالات متحده عربی می باشد.

لاکچری به معنای لذت بردن از چیزهای خیلی گران است مانند لباس، خوراک، اسباب وسیله های زندگی و غیره.

23% درصد از ساکنان دبی می گویند ما هر چیز لاکچری را نیاز داشته باشیم همان لحظه می خریم. دبی به عنوان یک کلان شهر مصرف گرا در جهان شناخته می شود.

1-تاکسی های بوگاتی

از لاکچری ترین های دبی، تاکسی های بوگاتی است. بوگاتی ویرون به عنوان تاکسی در دبی استفاده می شود. پیاده راه رفتن در گرمای دبی کار سختی است، این تاکسی ها در گزینه اول نظر هر گردشگری را جلب می کنند.

2-تحصیلات عالی رایگان از مهمترین و لاکچری ترین های دبی

امارات متحده عربی هزینه تحصیل دانش آموزانش را در مقاطع بالای همه دانشگاه های جهان، پرداخت می کند. تحصیلات برای همه شهروندان رایگان است. حتی سطح بالایی از امکانات برای کارگر ها فراهم است به طوری که هر زمان بخواهند می توانند شغلشان را تغییر دهند.

3-درآمد متوسط مردم دبی

از گزینه هایی که ثروتمند بودن یک کشور را نشان می دهد، درآمد و رفاه بالای مردم آن کشور است. از لاکچری ترین های دبی، می توان به درآمد متوسط یک خانواده اهل دبی اشاره کرد. این رقم 4500 دلار آمریکا در هر ماه است. این رقم زمانی که هر دو زن و شوهر کار می کنند، محاسبه شده است. البته این یک درآمد متوسطی است. در سطح های بالاتر درآمد افراد به بیش از 10.000 دلار می رسد.

4-هواپیما های لاکچری در دبی

از لاکچری ترین های دبی سوئیت های درجه یک خطوط هواپیمایی آن است. جایگاه های چرمی آن به تخت تبدیل می شوند. در این اتاق یک درب کشویی برای حفظ حریم خصوصی و یک حمام لوازم آرایشی بلغاری واقع شده است. این سوئیت یک خدمه مخصوص داشته و امکان دسترسی به A33 اتاق هیئت مدیره را دارد. هزینه سوئیت نزدیک 3000 دلار می باشد.

5-ترافیک ماشین های سوپر

اگر با ترافیک مسئله ای نداشته باشید، هر روز تقریبا یک ساعت با چنین ترافیک ماشین های سوپر روبرو خواهید شد. جالب است که ترافیک دبی هم از لاکچری ترین های دبی یاد می شود.

6-ماشین جیپ های دوبل از لاکچری ترین های دبی

اکثر مردم ماشین جیپ را برای گشت و گذار و کمپینگ دوست دارند. اما ماشین جیپ دوبل را در دبی می توانید پیدا کنید. با ماشین جیپ دوبل تمام دوستانتان را می توانید همراه خود ببرید.

7-جزایر مصنوعی Palm دبی

از زیباترین و لاکچری ترین های دبی جزیره Palm با خانه های لوکس آن است. این جزیره شبیه یک درخت غول پیکر خرماست. 12 بیلیون دلار برای ساخت این جزیره مصنوعی هزینه شده است. از صاحبان خانه های لوکس آن فوتبالیست های معروفی چون دیوید بکهام و مایکل اوون هستند. اما خبر هایی از غرق شدن بعضی جزیره ها به گوش می رسد. 70% از 300 جزیره موجود قبل از انتشار خبر فروخته شده اند.

8- کاپ کیک 1200 دلاری دبی

این کاپ کیک فروشگاه بلومزبری در دبی مال از لاکچری ترین های دبی شناخته می شود چون نظر هر کسی را به خودش جلب می کند. این کاپ کیک مخصوص با طلای 23 عیار پوشیده شده و قابل خوردن است!!

در واقع طلا تنها یک ماده شیمیایی نیست بلکه از زمان های خیلی دور بعضی ثروتمندان از طلا در خوراک هایشان استفاده می کردند. علم اثبات کرده طلا یک ماده خنثی است و برای بدن هیچ ضرری ندارد. اما سود و فایده آن هنوز ناشناخته است. قدیمی ها اعتقاد داشتند خوردن طلا غم را از بین می برد.

خوراکی هایی که با طلا تزیین میشوند، گرانبهاترین خوراکی های دبی و جهان هستند.

9-اسکی در دبی

این مکان سرپوشیده در دبی مال واقع شده است. در اینجا سراشیبی ها و جایگاه های پرش را می توانی ببینی. پناه گاهی هم برای پنگوئن های شاه و گنتو ساخته شده است. همه می دانیم در دبی امکان بارش برف و اسکی هیچ وقت نیست. اما لاکچری ترین های دبی این امکان را فراهم کرده است.

10- سلبریتی ها و عکس های لاکچری در دبی

مابین معروف ترین چهره ها از دبی به نام Du-hi یعنی سلام دبی یاد می شود. مانند تصویر تام کروز در بالای برج خلیفه. این عکس در زمان فیلمبرداری فیلم معروف ماموریت گرفته شده است.

11-سرسره کوسه در دبی (shark slide)

یک معبد زیگورات شکل از طریق سرسره آبی با ارتفاع 100 کیلومتر شما را به سمت یک کانال شیشه ای پرتاب می کند. این کانال در داخل استخری پر از کوسه قرار گرفته است. اگر دوستدار هیجان های لوکس هستید در سفر به دبی این سرسره آبی را از دست ندهید.

12-ربات های سوارکار شتر در دبی

شک نکنید درست می خوانید.

در نتیجه هزاران سال نقض حقوق بشر، از سوارکارهای رباتی به جای انسان در مسابقات شتر سواری استفاده می شود. این هم از جالب ترین و لاکچری ترین های دبی می باشد.

13-خودپرداز های طلا از لاکچری ترین های دبی

خودپردازهای طلا تنها در دو مکان از دبی واقع شده اند. این ماشین های طلا، طلای خالص تحویل می دهند. هدف از این دستگاه ایجاد ایده سرمایه گذاری در طلا مابین مردم است. تنها یک شخص فوق العاده ثروتمند می تواند این ایده را مطرح کند.

14-بزرگترین آکواریوم ماهی

بزرگترین آکواریوم با پنل اکریلیک در بزرگترین مرکز خرید جهان یعنی دبی مال واقع شده است. این آکواریوم 10 میلیون لیتر آب در خود نگه می دارد.

15- ماشین های دو منظوره دبی

از لاکچری ترین های دبی می توان به ماشین های دو منظوره اشاره کرد. این ماشین ها هم آبی و هم خاکی هستند. وزیر شاهزاده دبی تنها 6 تا از این ماشین های با سرعت بالا، مدل جیمز باند را سفارش داده است. این ماشین های دو منظوره هم در دریا و هم در خشکی قابل استفاده هستند.

16-هتل برج العرب

برج العرب تنها هتل 7 ستاره در روی کره زمین است. حتی قدم زدن در اطراف این برج نیازمند اجازه و رزرواسیون است. این برج در جزیره های مصنوعی دبی ساخته شده است و از لاکچری ترین های دبی و جهان است.

17-ماشین های پلیس لامبورگینی

و در نهایت ماشین های پلیس لامبورگینی از لاکچری ترین های دبی هستند. پلیس های دبی علاوه بر لامبو از ماشین های آئودی، بی ام وی و شورلت هم استفاده می کنند.

منبع: دلتابان
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 19

به "سبک زندگی لاکچری ترین های دبی" امتیاز دهید

3 کاربر به "سبک زندگی لاکچری ترین های دبی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبک زندگی لاکچری ترین های دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید