معرفی کامل هتل کارمیر ریزورت اند اسپا آنتالیا ، هتل 5 ستاره

به گزارش بلندانیوز، هتل کارمیر آنتالیا (Karmir Resort & Spa Antalya) یک مکان منحصر به فرد برای تجربه لذت بخش تعطیلات در چهار فصل سال است که در دارای فضایی بی نظیر و مدیترانه ای می باشد. امکانات و خدمات هتل در کیفیتی شگفت انگیز به شما ارائه می شوند که اقامت شما را فراتر از انتظارات شما دلپذیر می نمایند؛ با خدماتی که در این هتل به مهمانان ارائه می گردد، می توانید در طول سفر خود بدون دغدغه و در آرامش کامل استراحت و سرگرمی کنید. هتل کارمیر آنتالیا در زمینی به مساحت 18000 متر مربع در گوینوک واقع شده است و تنها 90 متر از ساحل خصوصی فاصله دارد.

معرفی کامل هتل کارمیر ریزورت اند اسپا آنتالیا ، هتل 5 ستاره

این هتل دارای یک استخر روباز و امکانات گسترده اسپا از جمله حمام ترکی، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی و سالن بدن سازی می باشد. برای افزایش رفاه مهمانان در همه بخش های عمومی این هتل وای فای رایگان در نظر گرفته شده است و وجود تهویه مطبوع در همه اتاق ها و فضاهای مختلف هتل باعث شده تا در فصل تابستان هوای مطلوبی را در طول اقامت خود تجربه نمایید.

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از خبرنگاران اینجا کلیک کنید.

هتل کارمیر ریزورت اند اسپا آنتالیا

اگر قصد سفر به شهر آنتالیا را دارید، به این نکته توجه داشته باشید که این شهر مملو از هتل های 5 ستاره و اقامتگاه های لوکس است و شما باید با در نظر گرفتن امکانات منحصر به فرد هر هتل، اقدام به رزرو نمایید. یکی از محبوب ترین هتل های آنتالیا در بین خانواده ها هتل 5 ستاره کارمیر آنتالیا که از جمله هتل های لوکس 5 ستاره این شهر نیز به شمار می آید. اتاق های هتل برای ارائه یک تجربه بی نظیر از امکانات و خدمات بسیاری برخوردار هستند که از جمله آن ها می توان به بالکن و بار نوشیدنی اشاره نمود.

در طول سفر به شهر آنتالیا برترین مکان برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه با طعم های خاص، رستوران های هتل کارمیر آنتالیا می باشند که طیف وسیعی از غذاهای ترکی و بین المللی را برای مهمانان خود سرو می نمایند. رستوران اصلی که به دو روش آلاکارت و بوفه از مهمانان خود پذیرایی می نماید که می توانید طعم لذیذ غذاهای اصیل ترکی را در آن تجربه کنید. رستوران دیگری که در این مجموعه واقع شده است، یک رستوران ایتالیایی با منوی آلاکارت می باشد که همه روزه می توانید از غذاهای آن لذت ببرید. علاوه بر رستوران ها یک اسنک بار در کنار استخر، شیرینی پزی، دکه های بستنی، بارها، بوفه سلامت و بوفه بچه ها وجود دارد که می توانید در طول اقامت خود امتحان کنید. فعالیت های مختلفی به وسیله کارکنان سرگرمی در طول روز برگزار می گردد.

مهمانان هتل از این فعالیت ها که شامل تنیس روی میز، دارت و بیلیارد می باشد لذت برده و در زمین های تنیس نیز به بازی و ورزش می پردازند. هتل کارمیر آنتالیا با مرکز شهر کمر در حدود 9 کیلومتر فاصله داشته و با مرکز شهر آنتالیا نیز 30 کیلومتر فاصله دارد. برای دسترسی به فرودگاه آنتالیا نیز باید راستا 40 کیلومتر را طی کنید که سرویس رفت و برگشت فرودگاهی هتل همه روزه در اختیار شما خواهند بود. هتل 5 ستاره کارمیر آنتالیا از تاریخ 18 فوریه سال 2014 پذیرای مهمانان از سراسر دنیا می باشد. در ادامه راهنما همراه با خبرنگاران باشید تا با امکانات و خدمات این هتل 5 ستاره و لوکس بیشتر آشنا شویم.

خدمات رفاهی هتل کارمیر آنتالیا | Karmir Resort & Spa Antalya

صرف غذا و نوشیدنی می تواند به یکی از سرگرمیات مورد علاقه شما در هتل کارمیر آنتالیا تبدیل گردد، چرا که این هتل دارای بارهای نوشیدنی مجهز و ویژه می باشد و در رستوران های این هتل غذاها و دسرهای خوش طعم و لذیذ در انتظار شما خواهند بود. اینترنت در همه قسمت های مشترک هتل به صورت رایگان برای مهمانان در نظر گرفته شده است و می توانید با پرداخت هزینه های اضافه از اینترنت در داخل اتاق ها نیز استفاده نمایید. یک پارکینگ اختصاصی با امنیت بالا در مجموعه هتل فراهم شده است و می توانید بدون رزرو از آن بهره مند شوید. برای همه مهمانان کمدهایی در نظر گرفته شده تا بتوانند وسایل خود مانند چمدان ها را در آن ها قرار دهند و بعلاوه برای استفاده از تورهای گردشگری، میز تور نیز در هتل دایر می باشد.

شما هر زمان که وارد هتل شوید می توانید درخواست های خود را با پذیرش در همه ساعات روز هماهنگ نمایید. تبدیل ارز در این هتل امکان پذیر می باشد و خدماتی مانند خشک شویی به همراه هزینه های اضافه در دسترس هستند. هتل 5 ستاره کارمیر آنتالیا از نظر نظافت روزانه خیال شما را راحت نموده و تمامی بخش های هتل به صورت روزانه تمیز و ضد عفونی می شوند. برای خانواده هایی که با بچه ها خود قصد اقامت را دارند، امکاناتی مانند وسایل بازی بچه ها در فضای باز و خدمات نگهداری از بچه ها در نظر گرفته شده است.

از آنجا که خیلی از مهمانان در طول سفر نگران کارهای تجاری خود هستند، هتل کارمیر آنتالیا شرایطی را فراهم آورده تا بتوانید از فضاهای تجاری هتل برای برگزاری جلسات کاری و ضیافت استفاده نمایید. فکس و فتوکپی برای کارهای اداری در دسترس بوده و هتل کارمیر آنتالیا (Karmir Resort & Spa Antalya) از نظر امنیتی اقدامات پیشگیرانه بسیاری را اعمال نموده است؛ از جمله این امکانات آلارم دود، هشدار امنیتی، دسترسی به کارت کلید، نگهبانی 24 ساعته و وجود صندوق امانات می باشد. یک سالن استراحت به صورت مشترک در هتل در نظر گرفته شده است و مینی مارکت موجود در مجموعه بسیاری از اقلام مورد احتیاج شما در طول اقامت را ارائه می دهد. برای اینکه بتوانید به راحتی در اطراف شهر آنتالیا گشت و گذار کنید، اجاره یک خودرو از هتل می تواند یک گزینه بسیار مناسب به شمار بیاید.

علاوه بر این امکانات سالن آرایشی مجهزی نیز برای مهمانان فراهم شده تا بتوانید بدون احتیاج به پیدا کردن یک سالن مناسب در آنتالیا، از خدمات آن بهره مند شوید. هتل کارمیر آنتالیا از مهمانان معلول نیز غافل نشده و امکانات مناسبی را برای آن ها در نظر گرفته است که شامل سرویس اتاق مخصوص، توالت با ریل دستگیره و راستاهای قابل دسترسی با ویلچر می باشند.

  • سرگرمیات آبی کارمیر آنتالیا

به طور قطع یک سفر تابستانه بدون شنا در استخرهای روباز و تمیز نمی تواند نهایت لذت را برای شما به ارمغان بیاورد؛ از همین رو هتل 5 ستاره کارمیر آنتالیا با در نظر گرفتن 3 استخر مختلف میخواهد تا اقامتی کامل را برای شما رقم بزند. استخرهای مجموعه در انواع سرپوشیده و روباز هستند که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرند و فضایی مناسب برای بچه ها نیز در این استخرها در نظر گرفته شده است.

با اقامت در این هتل پیشنهاد می کنیم از امکانات باشگاه و تناسب اندام واقع در مجموعه نیز بهره ببرید. اتاق بخار و مرکز اسپای مجهز نیز همه روزه در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت و امکانات و تجهیزات بسیاری از جمله جایگاه های آفتاب گیر، سرسره آبی، حمام عمومی، ماساژ، مرکز آبگرم و سونا برای رفاه مهمانان و تجربه یک اقامت به یاد ماندنی در نظر گرفته شده است. کارکنان و مسئولین هتل کارمیر آنتالیا با زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی آشنا هستند که این می تواند یک مزیت برای مهمانان سایر کشورها به شمار بیاید.

امکانات سرگرمیی هتل کارمیر آنتالیا

هتل کارمیر آنتالیا (Karmir Resort & Spa Antalya) دارای امکانات سرگرمیی بی شماری است و بسیاری از این امکانات به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرند. دسترسی به منطقه ساحلی خصوصی یکی از ویژگی هایی است که معدود هتل هایی آن را برای مهمانان در نظر می گیرند و بعلاوه تراس های موجود در اتاق ها نیز مشرف به ساحل و دریا هستند که می تواند منظره ای بسیار رؤیایی را از داخل اتاق ها تداعی کند. برای آن که بتوانید کمی هیجان به سفر خود اضافه کنید یک پارک آبی در هتل برای شما در نظر گرفته شده است و بعلاوه امکان دسترسی به تجهیزات بازی هایی مانند تنیس، دارت، کارائوکه، تنیس روی میز و بیلیارد نیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت. خانواده هایی که با بچه ها خود در این هتل اقامت دارند، می توانند با پرداخت هزینه های اضافه از امکانات باشگاه بچه ها استفاده نمایند.

رستوران های هتل

طعم بی نظیر غذاها و نوشیدنی های تهیه شده به وسیله سرآشپزهای مجرب و چیره دست هتل کارمیر آنتالیا، با استفاده از مواد غذاهایی تازه و طبیعی در شرایط بهداشتی و با دقت فراوان، نه تنها چشمان شما، بلکه کام شما را نیز مجذوب می نماید. هتل 5 ستاره کارمیر آنتالیا دارای رستوران هایی با منوی بوفه و آلاکارت می باشد که به صورت تخصصی در پخت غذاهای بین المللی و ترکی تجربه دارند و انواع غذاهای لذیذ با سرویس دهی با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهند. رستوران CITRINE هتل دارای ظرفیتی 650 نفره است که خدمات صبحانه، ناهار و شام را به مهمانان ارائه می دهد. RUBI نیز نام شیرینی فروشی مجموعه بوده که می توانید شیرینی های لذیذ آن را امتحان کنید.

شیرینی پزی SAPPHIRE نیز انواع کیک و کلوچه را برای مهمانان سرو نموده و اسنک رستوران QUARTZ یک انتخاب عالی برای سرو اسنک و فست فود می باشد. در نهایت رستوران آلاکارته با ارائه غذاهای ایتالیایی و ترکی آماده پذیرایی از مهمانان است.

امکانات اتاق های هتل کارمیر آنتالیا

هتل کارمیر آنتالیا (Karmir Resort & Spa Antalya) با ارائه فضایی با نشاط و پر از زیبایی میخواهد تا لذت بخش ترین و منحصر به فردترین تجربه اقامت در شهر آنتالیا را فراهم کند و همراه با تیم حرفه این مجموعه این امکان را خواهید داشت تا از خدمات متنوع این اقامتگاه بهره مند شوید. این هتل مجموعه دارای 300 اتاق می باشد که در 7 نوع مختلف با امکانات و خدمات مختلف به مهمانان ارائه می شوند. اتاق های هتل کارمیر آنتالیا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در همه این فضاها بالکن، تهویه مطبوع و تلویزیون موجود است. برای هر واحد اتاق یک یا دو حمام خصوصی در نظر گرفته شده و می توانید از مینی بار موجود در هر اتاق نیز لذت ببرید.

در حمام ها خصوصی لوازمی از جمله لوازم بهداشتی رایگان، دوش، توالت، حوله و سشوار در دسترس می باشد. اتاق های هتل دارای کف پوش چوبی یا پارکت هستند و به تعداد ساکنین کمد لباس در نظر گرفته شده است. صندوق امانات به علاوه ساعت زنگدار، تلفن و بالکن با منظره زیبای ساحل و دریا در اتاق ها برای شما فراهم شده است.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق استاندارد دو نفره : این اتاق در ابعاد 22 متر مربع از 2 مهمان بزرگسال و 1 مهمان خردسال پذیرایی به عمل می آورد و در آن 1 تخت دو نفره موجود می باشد.
  • اتاق سه تخته استاندارد : این اتاق در ابعاد 22 متر مربع از 2 مهمان بزرگسال و 1 مهمان خردسال پذیرایی به عمل می آورد و در آن 1 تخت دو نفره و 1 مبل تختخواب شو 2 تخت یک نفره و 1 مبل تختخواب شو موجود می باشد.
  • اتاق خانوادگی : این اتاق در ابعاد 50 متر مربع از 4 مهمان بزرگسال پذیرایی به عمل می آورد و در آن 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره 1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو موجود می باشد.
  • سوئیت جونیور : این اتاق در ابعاد 40 متر مربع از 2 مهمان بزرگسال پذیرایی به عمل می آورد و در آن 1 تخت دو نفره موجود می باشد.
  • سوئیت کینگ : این اتاق در ابعاد 51 متر مربع از 2 مهمان بزرگسال پذیرایی به عمل می آورد و در آن 1 تخت دو نفره موجود می باشد.
  • اتاق خانوادگی : این اتاق در ابعاد 50 متر مربع از 3 مهمان بزرگسال و 3 مهمان کودک تا 9 سال پذیرایی به عمل می آورد و در آن 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره موجود می باشد.
  • اتاق خانوادگی : این اتاق در ابعاد 50 متر مربع از 2 مهمان بزرگسال و 3 مهمان کودک تا 9 سال پذیرایی به عمل می آورد و در آن 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره موجود می باشد.

فاصله هتل تا مراکز گردشگری شهر آنتالیا

در کنار بهره مندی از تمامی خدمات ارائه شده در هتل کارمیر آنتالیا شما نباید بازدید از مراکز گردشگری شهر آنتالیا را از یاد ببرید، چرا که مکان های دیدنی و سرگرمیی بسیاری در نزدیکی هتل واقع شده اند. برای تنفس در فضای باز می توانید به پارک اولبیا واقع در 8.9 کیلومتری هتل بروید که دسترسی به آن احتیاجمند حدود 36 دقیقه رانندگی می باشد، بعلاوه اگر اهل سرگرمیات آبی هستید، پارک آبی دولو سو کمر آنتالیا یک فضا عالی برای تجربه سرگرمیات آبی است که 13.5 کیلومتر و به عبارتی 14 دقیقه رانندگی با شما فاصله خواهد داشت.

ساحل کنیالتی نیز از جاذبه های گردشگری اطراف به شمار می آید که حدود 33 دقیقه رسیدن به آن به طول می انجامد. سرگرمی و سرگرمی در شهر بازی آکتور آنتالیا می تواند یکی از لذت بخش ترین تجربه های شما در سفر باشد و برای دسترسی به آن تنها باید 37 دقیقه زمان برای رانندگی اختصاص دهید. برج ساعت آنتالیا که از دیدنی های این شهر است در 35.3 کیلومتری هتل کارمیر آنتالیا قرار گرفته است و رسیدن به آن با خودرو حدود 45 دقیقه به طول می انجامد. دروازه هادریان و شهر قدیم آنتالیا (کالیسی یا کالیچی) در حدود

35 کیلومتری هتل واقع شده ند و برای رسیدن به آنها باید 46 دقیقه زمان برای رانندگی اختصاص دهید. بعلاوه فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا در حدود 7.9 کیلومتر می باشد.

  • جاذبه های گردشگری اطراف هتل کارمیر آنتالیا

  1. مسجد ییولی میناره : 49 دقیقه رانندگی
  2. قلعه ایدیرلیک آنتالیا : 49 دقیقه رانندگی
  3. آکواریوم آنتالیا : 38 دقیقه رانندگی
  4. پارک کارالی اوغلو : 48 دقیقه رانندگی
  5. باغ وحش آنتالیا : 42 دقیقه رانندگی
  6. آبشار دودن آنتالیا : 58 دقیقه رانندگی
  7. تم پارک لند آف لجندز آنتالیا : یک ساعت رانندگی
  8. مرکز خرید میگروس آنتالیا : 36 دقیقه رانندگی
  9. مرکز خرید مارک آنتالیا : 41 دقیقه رانندگی
  10. بازار قدیم آنتالیا : 46 دقیقه رانندگی
  11. مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا : 38 دقیقه رانندگی
  12. بازار فرش لیدیا سوزانی آنتالیا : 47 دقیقه رانندگی
  13. اوت لت سنتر دیپو آنتالیا : 53 دقیقه رانندگی
  • آیا هتل کارمیر آنتالیا امکانات استخر و یا جکوزی به مهمانان ارائه می دهد؟

بله این هتل دارای 3 استخر مجزا به صورت استخر سر پوشیده و دو استخر روباز به همراه امکانات جکوزی و سونا می باشد.

  • آیا هتل کارمیر آنتالیا دارای رستوران در محل است؟

بله این هتل دارای یک رستوران به سبک آلاکارته و بوفه می باشد که عبارت اند از :

  • رستوران CITRINE
  • رستوران RUBI
  • رستوران SAPPHIRE
  • اسنک رستوران QUARTZ
  • رستوران آلاکارته
  • آیا هتل کارمیر آنتالیا مکان خوبی برای اقامت خانواده ها است؟

بلـه، این هتل امکانات و خدمات بسیاری را برای خانواده ها و بچه ها در نظر گرفته است که آن را به یک انتخاب خوب برای خانواده ها تبدیل نموده است.

  • چگونه می توانم از نزدیک ترین فرودگاه به هتل کارمیر آنتالیا بروم؟

شما می توانید با استفاده از ترانسفر فرودگاهی هتل به فرودگاه آنتالیا دسترسی پیدا کنید. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا در حدود 7.9 کیلومتر می باشد.

  • آیا ورود حیوانات خانگی به داخل هتل مجاز است؟

خیر، ورود حیوانات خانگی به هتل کارمیر آنتالیا ممنوع است.

  • ساعت ورود و خروج به هتل کارمیر آنتالیا چه ساعتی است؟

ورود به هتل از ساعت 14:00 و خروج تا ساعت 12:00 است.

  • هزینه اقامت در هتل کارمیر آنتالیا چقدر است؟

هزینه رزرو اتاق ها بسته به ویژگی های اتاق و تعداد مهمانان متغیر خواهد بود.

  • چه اتاق هایی در هتل کارمیر آنتالیا برای رزرو وجود دارد؟

شما می توانید انواع اتاق ها اعم از سوئیت، اتاق های 2 و یا چند نفره را در این هتل رزرو نمایید.

نتیجه گیری

برای تجربه یک اقامت مملو از نشاط و هیجان، می توانید هتل کارمیر آنتالیا را در فهرست هتل های مورد نظر خود قرار دهید. اقامت در یک هتل مناسب در طول سفر، اصلی ترین عامل مشخص نماینده آسایش و راحتی شما در سفر خواهد بود و از همین رو پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به رزرو هتل، در خصوص هتل های مختلف شهر مورد نظر خود اطلاعات جامع را به دست آورید. برای این کار، آژانس خبرنگاران اینجاست تا تمامی اطلاعات لازم را در خصوص هتل ها و اقامتگاه های داخلی و خارجی کشور در اختیار شما قرار دهد.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1924

به "معرفی کامل هتل کارمیر ریزورت اند اسپا آنتالیا ، هتل 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل هتل کارمیر ریزورت اند اسپا آنتالیا ، هتل 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید