زیرساختهای گردشگری شهرستان کوثر توسعه می یابد

به گزارش بلندانیوز، فرماندار شهرستان کوثر گفت: برای بهبود شرایط گردشگری و جذب گردشگران باید در سریع ترین زمان ممکن و به صورت اولویت دار زیرساخت های این بخش فراهم و تکمیل گردد که در این زمینه کوشش همه جانبه ای می گردد.

زیرساختهای گردشگری شهرستان کوثر توسعه می یابد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، علیرضا علیپور پیش از ظهر امروز در جلسه آنالیز قابلیتها و ظرفیتهای توسعه شهرستان کوثر گفت: شهرستان کوثر در زمینه کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن و دامپروری از ظرفیت بالایی برخوردار است و همگان باید برای شکوفا شدن این ظرفیتها کوشش نمایند.

وی با تاکید بر لزوم ارتقا شرایط گردشگری شهرستان کوثر گفت: برای بهبود شرایط گردشگری و جذب گردشگران باید در سریع ترین زمان ممکن و به صورت اولویت دار زیرساخت های این بخش فراهم و تکمیل گردد که در این زمینه کوشش همه جانبه ای می گردد تا بتوانیم زمینه ساز رونق گردشگری شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان کوثر اضافه کرد: برگزاری نشست مشترک با نخبگان منطقه نقش موثری در شناسایی قابلیتها و ظرفیتهای شهرستان برای رسیدن به رشد و توسعه دارد چرا که ایده های نخبگان در این حوزه می تواند رونق صنعت گردشگری در شهرستان را فراهم آورد.

علیپور با تبیین قابلیتهای بخش کشاورزی این شهرستان بیان نمود: برنامه های خوبی برای اجرا در این حوزه در دستور کار قرار گرفته است که اجرای طرحهای آبخیزداری، مکانیزه کردن و مدیریت آبها از جمله این اولویتها است که کوشش می کنیم در این زمینه اقدامات اساسی را انجام دهیم.

وی با اشاره به تنوع محصولات این منطقه توضیح داد: با بهره گیری از این ظرفیت خدادادی می توان برای توسعه و آبادانی کوثر گامهای موثری برداشت که در این زمینه احتیاج است از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت کرد و انتظار می رود مسئولان شهرستان کوثر در این زمینه پیشگام باشند.

فرماندار شهرستان کوثر کشاورزی، دامپروری و باغداری را از مهمترین مشاغل این شهرستان برشمرد و اظهار کرد: باید با ارائه برنامه هایی در راستای توسعه و رونق این بخشها و ظرفیتها در شهرستان زمینه توسعه همه جانبه و پیشرفت اقتصاد منطقه را فراهم آوریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 468

به "زیرساختهای گردشگری شهرستان کوثر توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساختهای گردشگری شهرستان کوثر توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید