آمار گردشگران سلامت به 500 هزار نفر می رسد، 800 هتل و هتل آپارتمان در کشور در حال احداث است

به گزارش بلندانیوز، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بیش از 820 پروژه هتل و هتل آپارتمان توسط بخش خصوصی در حال احداث است تا زیرساخت لازم برای صنعت گردشگری کشور فراهم گردد.

آمار گردشگران سلامت به 500 هزار نفر می رسد، 800 هتل و هتل آپارتمان در کشور در حال احداث است

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن یعنی چی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، مسعود سلطانی فر در حاشیه نخستین اجلاس وزرای جهانگردی آسیا در تبریز، در ملاقات با وزیر جهانگردی بوتان، با بیان اینکه برای ما همکاری با کشورهای منطقه و آسیا اهمیت ویژه ای دارد گفت: پس از برجام فصل جدیدی را برای توسعه روابط با کشورهای مختلف بازنموده ایم و برگزاری چنین اجلاس هایی به توسعه روابط یاری می نماید.

وی با یادآوری اینکه ایران کشور بزرگی است که بیش از 10 هزار سال سابقه تاریخی با مردمی بافرهنگ دارد، اضافه کرد: این مردم در دوران تحریم ها با تکیه بر توان داخلی کشور را اداره کردند و دستاوردهای زیادی برای ارائه به جهان داشتند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، با اشاره به اینکه ایران در بخش جهانگردی دارای جاذبه های فراوان فرهنگی و تاریخی است، گفت: زمان آن رسیده تا مردم کشورهای آسیا از این ظرفیت های جهانگردی به خوبی بهره مند شوند.

سلطانی فر با تأکید بر اینکه جهانگرد درمانی ایران توسعه یافته و جاذبه زیادی برای اتباع کشورهای دیگر ایجاد نموده است، ابراز داشت: هزینه درمان در مقایسه با کشورهای اروپایی بسیار مناسب است که این موضوع زمینه ساز توسعه جهانگردی سلامت با کشورهای آسیایی به ویژه بوتان است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 300 هزار جهانگرد درمانی در امسال داشتیم، توضیح داد: پیش بینی می کنیم امسال این آمار به بیش از 500 هزار نفر برسد، چراکه هم خدمات خوبی را ارائه می دهیم و هم جهانگردان با رضایت از این کشور خارج می شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای استفاده از ظرفیت جهانگردی کشور، دو برنامه 5 ساله را تا 2025 برای افزایش تعداد جهانگردان از 5 میلیون امروز به 20 میلیون تدوین شده است، اعلام نمود: بیش از 820 پروژه هتل و هتل آپارتمان توسط بخش خصوصی در حال احداث است تا زیرساخت لازم برای این موضوع فراهم گردد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، با تأکید بر اینکه جاذبه های جهانگردی ایران باید بیشتر به جهان معرفی گردد، گفت: برگزاری اجلاس های بین المللی در ایران، برنامه هایی در راستای معرفی بهتر ایران به جهان است.

وی ابراز داشت: در فوریه امسال راهنمایان جهانگردی از 100 کشور به ایران می آیند که بیش از 500 راهنما در این اجلاس حضور یافته و از جاذبه های ایران بازدید می نمایند و این مسئله می تواند دستاوردهای زیادی برای ایران داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 661

به "آمار گردشگران سلامت به 500 هزار نفر می رسد، 800 هتل و هتل آپارتمان در کشور در حال احداث است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار گردشگران سلامت به 500 هزار نفر می رسد، 800 هتل و هتل آپارتمان در کشور در حال احداث است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید