روشی عجیب و خطرناک به جای تزریق ژل برای برجسته کردن لب ها

به گزارش بلندانیوز، اخیرا یکی از تکنیک های زیبایی پر هوادار در سراسر دنیا برجسته کردن لب ها با یاری انواع روش های زیبایی است.

روشی عجیب و خطرناک به جای تزریق ژل برای برجسته کردن لب ها

به گزارش ، اخیرا یکی از تکنیک های زیبایی پر هوادار در سراسر دنیا برجسته کردن لب ها با یاری انواع روش های زیبایی است. این کار با تزریق انواع ژل انجام می گردد، اما روشی جدیدتر نیز رایج شده است که شامل چسباندن لب بالا به پوست زیر بینی برای برجسته تر کردن آن است.

این روند عجیب و غریب که بین بسیاری از افراد رایج شده است، باعث شده داروخانه ها نیز با پرسش چسب لب دارید؟ زیاد روبرو شوند. اما به نظر می رسد این اقدام بسیار خطرناک است.

ماجرای چسباندن لب به پوست زیر بینی از یک کلیپ شروع شد. کلیپی از جدیدترین تکنیک ها برای برجسته کردن لب ها که زنی را نشان می دهد که چسب را به فیلتروم (ناحیه پوست بین لب و بینی فوقانی) می چسباند سپس لب فوقانی خود را می کشد و آن را به سمت چسب فشار می دهد.

این ویدئو توسط کاربری با شناسه @ chloehammock4 درتیک تاک ارسال شده است و سپس به سرعت وارد سایر شبکه های ادجتماعی از جمله توییتر و اینستاگرام شده است. این روش عجیب به سرعت محبوب شده و بسیاری از دختر ها به دنبال یا کردن چسبی مناسب برای انجام این کار می گردند.

نیازی به گفتن نیست، مانند بسیاری از روش های عجیب و غریب، استفاده از این روش نیز خطرات زیادی دارد. به خصوص اگر از چسب فوق العاده قوی برای چسباندن لب به پوست خود بهره ببرید. اخیرا سازمان های بهداشتی و زیبایی هشدار داده اند که: کوشش برای جدا کردن پوستی که دارای چسب فوق العاده قوی بوده می تواند باعث پارگی آن گردد. در موارد نادر، این نوع چسب می تواند باعث سوختگی گردد.

منبع:انتخاب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 123

به "روشی عجیب و خطرناک به جای تزریق ژل برای برجسته کردن لب ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشی عجیب و خطرناک به جای تزریق ژل برای برجسته کردن لب ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید