رفیعی: با شهباززاده هماهنگ بودیم که چنین گلی بزنیم، جای طرفداران در استادیوم خالی بود

به گزارش بلندانیوز، هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت که با سجاد شهباززاده برای زدن ضربه ایستگاهی و گلزنی هماهنگ نموده بودند.

رفیعی: با شهباززاده هماهنگ بودیم که چنین گلی بزنیم، جای طرفداران در استادیوم خالی بود

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، سروش رفیعی پس از پیروزی 2 بر صفر سپاهان مقابل استقلال گفت: ابتدا به طرفداران مان پیروزی مقابل استقلال را تبریک می گویم و یک خسته نباشید هم به تیم خوب و قابل احترام استقلال می گویم. بازی خوبی بود. به هرحال دو تیم بالای جدول مقابل هم بازی می کردند که حساسیت بالایی هم داشت. امروز جای طرفداران خالی بود. حیف است که چنین بازی هایی طرفداران نباشند. امیدوارم که زودتر شرایطی پیش بیاید تا طرفداران را در استادیوم ها ببینیم.

وی درباره گل دوم سپاهان که شهباززاده معتقد بود او گل نزده است، گفت: فکر می کنم گل را سجاد شهباززاده به ثمر رساند. اشاره سجاد به سمت من، به خاطر این بود که ما یکی دو روز درباره این تاکتیک با هم صحبت نموده بودیم و هیچکس هم در تیم ما از این موضوع خبر نداشت. ما روی گل دوم و ضربه ایستگاهی با هم هماهنگ نموده بودیم. فکر می کنم که پای سجاد به توپ خورد. امیدوارم گل به نام شهباززاده خورده باشد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که این تیم چه راهکاری باید داشته باشد تا در نیم فصل دوم هم موفقیتش را تکرار کند، اعلام کرد: ما حتی بهتر از این هم می توانستیم باشیم. شرایط ما الان خوب است، ولی انتظار ما از خودمان بیشتر است. باشگاه، مدیریت، هیئت مدیره، کادر فنی و کل مجموعه تیم همه کنار هم بودند و بهترین ها را انجام دادند. باید تمرکزمان را بیشتر کنیم و تمرینات بهتری داشته باشیم تا در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1286

به "رفیعی: با شهباززاده هماهنگ بودیم که چنین گلی بزنیم، جای طرفداران در استادیوم خالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفیعی: با شهباززاده هماهنگ بودیم که چنین گلی بزنیم، جای طرفداران در استادیوم خالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید