رئیس سازمان میراث فرهنگی رویکرد مناسبی در استفاده از ظرفیت ها داشته است

به گزارش بلندانیوز، سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس سازمان میراث فرهنگی رویکرد مناسبی در استفاده از ظرفیت ­های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی رویکرد مناسبی در استفاده از ظرفیت ها داشته است

محمدمهدی مفتح در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: حوزه زیرساخت ­های گردشگری از جمله حوزه ­هایی مهم نیازمند اهتمام ویژه دولت است و ما هرچه در این زمینه اقدامات زیربنایی انجام دهیم در درازمدت ثمره آن را خواهیم دید.

او با اشاره به اقدامات مطلوب سازمان میراث فرهنگی در راستای توسعه زیر ساخت ­های صنعت گردشگری در مناطق مختلف کشور، شرح داد: ریاست این سازمان در طول یک سال گذشته رویکرد مناسبی در راستای تبدیل ظرفیت ­های بالفعل به بالقوه در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته است.

نماینده مردم تویسرکان با اشاره به حضور مسئولان سازمان میراث فرهنگی در جشنواره مبل، منبت و فرش در تویسرکان، گفت: توجه مسئولان به داشته­ ها و مواریث ارزشمند فرهنگی در شهرهای مختلف کشور نکته ای ارزشمند است که باید در امتداد آن، به معرفی و شناساندن گنجینه ­های فرهنگی شهرهای مختلف پرداخت.

او با بیان اینکه اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری کافی نیست و از نظر اقتصادی باید توجه بیشتری به آن شود، خاطر نشان کرد: گردشگری ظرفیت مناسبی برای اشتغال ­زایی و ایجاد درآمد ارزی برای کشور دارد که امیدواریم با حمایت­ های مجلس و دولت بیشتر این مقوله ارزشمند گسترش یابد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 105

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی رویکرد مناسبی در استفاده از ظرفیت ها داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی رویکرد مناسبی در استفاده از ظرفیت ها داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید