دو و میدانی کاران قم در مسابقات آسیایی چین و قطر حضور دارند

به گزارش بلندانیوز، خبرنگاران: رئیس هیئت دو و میدانی قم از حضور دو و میدانی کاران قم در مسابقات آسیایی چین و قطر در سال 2015 اطلاع داد.

دو و میدانی کاران قم در مسابقات آسیایی چین و قطر حضور دارند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

علی رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در قم گفت: مرحله آغازین از مرحله ارزیابی عملکرد و رکوردگیری نوجوانان دو و میدانی کار کشورمان در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار گردید که نماینده دو و میدانی قم در این مرحله با پیروزیت به کار خود سرانجام داد تا یکی از امیدهای اصلی حضور در مسابقات 2015 آسیا باشد.

وی اضافه نمود: محمدرضا فریدی دو و میدانی کار قمی در ماده 200 متر برای حضور در دور نهایی اردوی تیم ملی نوجوانان گزینش شده است در حالی که این دو و میدانی کار، یکی از امیدهای ایران برای کسب مقام قهرمانی آسیا در قطر است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: دور سرانجامی از اردوی گزینشی تیم ملی کشورمان سال آینده و پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می گردد در حالی که محمدرضا فریدی در 200 متر امید دو و میدانی قم برای حضور در این رقابت ها به شمار می رود.

رضایی اعلام کرد: اردوی تیم ملی دو و میدانی بزرگسالان کشورمان نیز با هدف حضور پیروز و درخشان دو و میدانی کاران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار گردید و از قم میلاد دریساوی در رشته پرش سه گام در اردو حضور دارد و وی نیز از بخت بالایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار است.

وی توضیح داد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون دوومیدانی، این اردوی 10 روزه با حضور 31 تن از دو و میدانی کاران کشورمان در مجموعه آفتاب انقلاب تهران و زیر نظر مربیان فدراسیون برگزار می گردد در حالی که ملی پوشان دو و میدانی کشورمان خود را جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی برگزار می گردد مهیا می نمایند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در بخش دیگری از صحبت های خود به حضور نونهالان قمی در مسابقات قهرمانی کشور اشاره و عنوان نمود: تیم دو و میدانی نونهالان قم اواخر دی ماه در مسابقات قهرمانی کشور حاضر می شود و ترکیب این تیم از میان دو و میدانی کارانی که هم اکنون زیر نظر مربیان در حال تمرین هستند انتخاب می گردد.

رضایی اعلام نمود: مدیریت فنی ماده های پرشی فدراسیون دو و میدانی بر عهده یک دو و میدانی کار قمی نهاده شده است و محمد محسن ربانی دو و میدانی کار نامدار قمی این مسئولیت را در فدراسیون دو و میدانی بر عهده گرفته است.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 276

به "دو و میدانی کاران قم در مسابقات آسیایی چین و قطر حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو و میدانی کاران قم در مسابقات آسیایی چین و قطر حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید