در جست وجوی خانه خورشید به موزه سینما می رود

به گزارش بلندانیوز، خبرگزاری خبرنگاران-مستند در جست وجوی خانه خورشید به کارگردانی مهدی باقری با موضوع زندگی، عشق و نفرت در خیابان ناصر خسرو، روز دوشنبه ساعت 19 طی مراسمی در موزه سینما رونمایی می گردد. این فیلم فراوری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

در جست وجوی خانه خورشید به موزه سینما می رود

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، مهدی باقری و عوامل مستند در جست وجوی خانه خورشید همزمان با روز تهران، طی مراسمی در موزه سینما از این مستند رونمایی خواهند کرد و پس از آن فیلم در سینماهای گروه هنر و تجربه روی پرده می رود.

عوامل فراوری مستند در جست وجوی خانه خورشید عبارتند از: کارگردان و تهیه کننده: مهدی باقری، پژوهشگران: مهدی باقری و امیرحسین راد، فیلمبردار: رضا تیموری، صدابردار: احمدرضا طایی، طراحی صدا و میکس: مهرشاد ملکوتی، تدوینگران: مهدی باقری و بابک بهرام بیگی، نویسندگان گفتار متن: مهدی باقری و بهروز ملبوس باف، گویندگان: مرتضی پایه شناس و مهدی باقری، آهنگسازان: شهاب بلوکی و بابک کوهستانی، طراح صحنه و لباس: مهشید جوادی، عکاس و طراح لوگو: ابراهیم عاشوری، مدیر فراوری: مرتضی ابراهیمی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

در خلاصه موضوع این مستند آمده است: این مستند روایت 140 سال زندگی، عشق و نفرت در خیابان ناصر خسرو است...

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 983

به "در جست وجوی خانه خورشید به موزه سینما می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جست وجوی خانه خورشید به موزه سینما می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید