خروج تدریجی سامانه بارشی از امشب

به گزارش بلندانیوز، خبرنگاران/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از خروج تدریجی سامانه بارشی خبر داد و گفت: اواخر روز پنجشنبه مجدداً سامانه بارشی جدیدی به استان وارد می شود.

خروج تدریجی سامانه بارشی از امشب

سیدحسین موسوی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بارش باران از بعدازظهر روز گذشته و تداوم آن در روز جاری بیان نمود: این سامانه بارشی به تدریج تضعیف و از اواخر امشب از استان خارج می شود اما پیش بینی می کنیم سامانه بارشی جدیدی اواخر روز پنجشنبه مجدداً وارد استان شود.

وی با بیان اینکه برای روز چهارشنبه بارش چندانی نخواهیم داشت اما در برخی از ساعات شاهد مه گرفتی خواهیم بود، اضافه کرد: برای روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در برخی ساعات بارش باران و برف خواهیم داشت و پیش بینی می شود روز یکشنبه بر سرعت وزش باد اضافه کرده شود.

موسوی ادامه داد: بیشترین میزان بارش طی 24 ساعت گذشته در شهرستان اسدآباد با 31 میلی متر و کمترین میزان بارندگی در شهرستان های همدان، ملایر، فامنین و قهاوند با 9 میلی متر به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای فعلی همدان حداقل 2 درجه و حداکثر 11 درجه سانتی گراد است، گفت: طی 24 ساعت گذشته نقطه در استان گل تپه با صفر درجه سانتی گراد و گرم ترین نقطه بهار با 12 درجه سانتی گراد گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 333

به "خروج تدریجی سامانه بارشی از امشب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج تدریجی سامانه بارشی از امشب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید