خبرنگاران 30 درصد مدارس استان اصفهان به شیر آب پدالی مجهز شد

به گزارش بلندانیوز، کاشان- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نزدیک به 30 درصد از واحدهای آموزشی در این استان تا کنون به شیرهای آب پدالی مجهز شده است.

خبرنگاران 30 درصد مدارس استان اصفهان به شیر آب پدالی مجهز شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، محمد اعتدادی روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان یکی از راه های پیشگیری از شیوع بیماری کووید- 19 را پدالی کردن شیرهای آب مدرسه ها مطرح نمود و اضافه نمود: امید می رود در سال 1400 بتوانیم افزون بر 80 درصد از مدرسه های استان را به این نوع از شیرهای آب مجهز کنیم.

وی با اشاره به تاکید استاندار اصفهان مبنی بر تجهیز مدرسه ها به شیر آب پدالی بیان نمود: آموزش و پرورش اعتبار خاصی برای این مهم ندارد و خیرین مدرسه ساز باید آموزش و پرورش را همراهی نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به قیمت هر شیر پدالی آب گفت: افزون بر پنج هزار و 200 واحد آموزشی در این استان وجود دارد که برای تجهیز آنها به شیرهای پدالی بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار مورد احتیاج است.

وی با بیان اینکه تجهیز مدرسه ها به شیرهای آب پدالی مصوبه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان نیز هست، گفت: انتظار آن است که خیرین در تامین و تجهیز شیرهای پدالی آب آموزش و پرورش را همراهی نمایند.

اعتدادی با اشاره به ظرفیت مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان کاشان اضافه نمود: ساخت مدرسه مهم است اما امروز و در شرایط کنونی که همه مردم با بیماری کووید- 19 دست و پنجه نرم می نمایند، تجهیز مدرسه ها به امکانات بهداشتی مهم تر از ساخت آن است.

وی در ادامه یادآور شد: بسکمک از هنرآموزان رشته مکانیک هنرستان های استان اصفهان هم اکنون به علت کمبود اعتبار روی موتور خودروهای پیکان و مینی بوس آموزش های لازم را فرا می گیرند که امید می رود خیرین در این زمینه نیز به کمک آموزش و پرورش بیایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان همچنین یادآور شد: 56 درصد از دانش آموزان در این استان از شبکه شاد استفاده می نمایند که رتبه پنجم را در کشور به خود اختصاص داده و به نسبت سایر استان ها شرایط خوب است.

نزدیک به 900 هزار نفر دانش آموز با توجه به شیوع کرونا، در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری و مجازی در استان اصفهان به تحصیل اشتغال دارند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 368 هزار نفر، در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1067

به "خبرنگاران 30 درصد مدارس استان اصفهان به شیر آب پدالی مجهز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 درصد مدارس استان اصفهان به شیر آب پدالی مجهز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید