خبرنگاران شرایط کرونایی مشهد دوباره آبی شد

به گزارش بلندانیوز، مشهد- خبرنگاران- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس رنگ بندی جدید نرم افزار ماسک، شرایط شهر مشهد از نظر شیوع کرونا با کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس از زرد به آبی تغییر یافت.

خبرنگاران شرایط کرونایی مشهد دوباره آبی شد

دکتر حمیدرضا رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: بر اساس شرایط رنگ بندی نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشهد اکنون در شرایط آبی است، در حالی که حدود 2 هفته گذشته شرایط مشهد از آبی به زرد تغییر رنگ داده بود.

وی ادامه داد: بر اساس رنگ بندی وزارت بهداشت، خطر کرونا در شرایط زرد، متوسط است و فقط گروه شغلی چهار در این شرایط تعطیل است و قوانین شرایط آبی و زرد نیز شبیه هم است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط نارنجی به معنای پرخطر، سطح شغلی سه و چهار تعطیل هستند و در شرایط قرمز که به مفهوم خیلی پرخطر است همه مشاغل به جز موارد ضروری سطح یک تعطیل هستند.

80 درصد از جمعیت 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه جمعیت این استان توسط دانشکده و دانشگاه های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام و نیشابور خدمات رسانی می گردد.

به گزارش سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز یک میلیون و 488 هزار و 981 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اندو با فوت 61 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 58 هزار و 686 تن رسیده است.

بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هفت هزار و 585 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 611 نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به یک میلیون و 488 هزار و 981 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1271

به "خبرنگاران شرایط کرونایی مشهد دوباره آبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرایط کرونایی مشهد دوباره آبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید