حمله ساپینتو به فتح الله زاده؛ من را شوکه کردی! ، بعد از بازگشت باید اول این کار را می کردی!

به گزارش بلندانیوز، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی به شدت از فتح الله زاده انتقاد کرد.

حمله ساپینتو به فتح الله زاده؛ من را شوکه کردی! ، بعد از بازگشت باید اول این کار را می کردی!

به گزارش خبرنگاران استقلال در یک بازی حساس و دیدنی توانست به لطف تک گل مهدی قایدی از سد آلومینیوم عبور کند. ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی، انتقاد زیادی از مدیرعامل باشگاه به عمل آورد و یک بار دیگر روی مسائل موجود در این تیم تأکید کرد.

ریکاردو ساپینتو در ابتدای این نشست خبری گفت: ما هفته خیلی خیلی سختی را گذراندیم. یکی از سخت ترین هفته های زندگی من بود. ما مدیرعاملی داشتیم که از باشگاه کناره گیری کرد و سپس برگشت. اولین چیزی که بعد از این بازگشت ضروری است، این باشد که وقتی برمیگردید، چیزهای خوبی برای تیم بیاورید، مانند حل کردن بعضی از مسائل و مسائل تیم. حل کردن چیزهایی مانند اینکه ما می توانستیم به لیگ قهرمانان آسیا برگردیم. که اگر پول نداریم، پس هنوز این مشکل وجود دارد.

* نباید در تلویزیون علیه مربی و بازیکن صحبت گردد

علاوه بر این کاری که باید انجام گردد (بازگشت به آسیا)، باید مسائل حل گردد. نه اینکه در تلویزیون علیه مربی و بازیکنان صحبت گردد. من خیلی شوکه شدم.

من هرگز در رسانه ها اسمی از فتح الله زاده نیاوردم. من هیچ وقت نگفتم این مسائلی که هست، بخاطر آقای فتح الله زاده است. من این احتیاط را داشتم. ما از خیلی زمان های قبل این مسائل را داشتیم و یک نفر باید آنها را حل نماید. من نگفتم که تقصیر فتح الله زاده است یا شخص دیگری. اما یک نفر باید این مسائل را حل می کرد.

* سه ماه منتظر بودم و سپس صحبت کردم

قبل از اینکه راجع به آن (مسائل) صحبت کنم، من سه ماه منتظر شدم. همانطور که شما به یاد دارید، من بعد از بازی با فولاد صحبت کردم. بخاطر اینکه 3 هفته همه چیز متوقف شده بود. من این را در جمع گفتم که من، کادرفنی حتی راننده و خیلی ها بودند که مسائلی داشتند. من خواستم که لطفا این مسائل را رفع نمایند. ولی تا الآن مسائل حل نشده است. و در حال حاضر، این مشکل اصلی ماست.

وی اضافه کرد: تا الان باید 5 حقوق ماهیانه من را بدهند و پاداش ها سه برابر بیش از آن پرداخت می شد و الان هم بعد از این بازی بیشتر شده است. به جای آرامش و راه چاره داشتن، در خصوص بقیه صحبت کردند. اگر می دانستم برنامه برگزار می گردد در آن برنامه تلویزیونی صحبت می کردم. اگر مسئله ای هست باید در داخل خانواده حل گردد نمی توانیم به صورت عموم در خصوصش صحبت کنیم. خوشبختانه تیم ما بسیار متحد است و این تیم تمرکزش را از دست نداده است. این بازیکنان همگی مبارز و قهرمان هستند. آنها احترام و تشویق و حمایت مان را احتیاج دارند. دارم با آنها کار می کنم اما این ها ستاره هستند و زندگی شان را در زمین می گذارند.

ساپینتو توضیح داد: در زندگی من والدین عزیزم همواره گفته اند به من اگر دلیلی نداری که نمی توانی پول کسی را بپردازی نمی توانی با او دعوا کنی، باید فروتن باشی و سعی کنی تا راه چاره پیدا کنی ولی هیچ وقت آن ارتباط را خدشه دار نکنید. امروز یک برد فوق العاده با فشار بسیار زیاد به دست آوردیم. کادر فوق العاده فنی که هر روز کنارهم داریم با وجود مسائل زیاد ادامه دارد. امیدوارم مدیرعامل یا یک نفر آرامش را به تیم بیاورد و مسائل را حل نماید چون به این احتیاج داریم. دشمن ما داخل تیم نیست و بیرون از تیم است. باید تا آخر برای موفقیت بجنگیم. دو تورنمنت و 5 فینال داریم و باید در آرامش باشیم.

سرمربی استقلال در خصوص بازی با آلومینیوم گفت: نیمه اول خیلی بازی رقابتی بود و حریف خیلی قدرتمند بود و خیلی جنگید و خوب کار کرد ما و حریف فرصت گلزنی داشتیم. بازی هیجانی بود و همه می دانستند چقدر این بازی برای ما مهم است با وجود مسائلی که در این هفته داشتیم. مشکل اصلی برای من مربی این بود که بتوانیم هیجان و احساسات بازیکنان را کنترل کنم که در آرام باشند و انرژی برای جنگیدن داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در نیمه دوم بعد از اینکه دو سه نکته مهم را صحبت کردیم همه متوجه شدند که یک نیمه دیگر داریم که برنده شویم و خیلی خوب بازی را در نیمه دوم بردیم. سه چهار موقعیت گلزنی داشتیم. می توانستیم بیشتر موقعیت گلزنی داشته باشیم. اگر به دو سه فرصتی که داشتیم بازی را تمام می کردیم دیگر در 10 دقیقه آخر تحت فشار قرار نمی گرفتیم. به بازیکنانم افتخار می کنیم نباید فراموش کنید که سه سال بود استقلال در اراک برنده نشده بود و حریف 10 بازی بود که نباخته بود و 9 مساوی داشتند و مقابل سپاهان، پرسپولیس و تراکتور مساوی نموده بودند حریف تیم راحتی نبود ولی ما اینجا امدیم و با تمام مسائل پیروز شدیم تیم فوق العاده ای که بهشان افتخار می کنم. تشکر می کنم از همه.

سرمربی استقلال حاضر به پاسخ به سوالات خبرنگاران نشد و گفت: امروز خیلی خسته ام بعداً در خصوصش صحبت می کنم و عذرخواهی می کنم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1402 بروزرسانی: 19 فروردین 1402 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2022

به "حمله ساپینتو به فتح الله زاده؛ من را شوکه کردی! ، بعد از بازگشت باید اول این کار را می کردی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ساپینتو به فتح الله زاده؛ من را شوکه کردی! ، بعد از بازگشت باید اول این کار را می کردی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید