حضور 12 میلیون گردشگر در مسکو برای سال نو میلادی

به گزارش بلندانیوز، پایتخت روسیه امسال پذیرای بیش از 12 میلیون گردشگر داخلی و خارجی همزمان با ایام سال نو میلادی خواهد بود.

حضور 12 میلیون گردشگر در مسکو برای سال نو میلادی

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مراحل اقدام برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا به صورت آنلاین هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین جهت را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران از لنتا رو، مسکو به دلیل مکان های فراوان گردشگری جایگاه دوم جذابترین شهر را در اروپا از آن خود کرده و همچنین به یکی از 10 مقصد برتر گرداشگران خارجی برای سال نو میلادی در سال های 2015 و 2016 میلادی تبدیل شده است.

براساس آمار موجود، تا سال 2013 میلادی تنها 600 هزار گردشگر در ایام سال نو میلادی به مسکو می آمدند، اما مقامات دولتی این کشور با برنامه ریزی صحیح شهری، گسترش خدمات رفاهی، بازسازی زیرساخت ها و امکانات اقامتی، برپایی جشنواره های متنوع هفتگی در کنار تسهیل و لغو ویزا توریستی برای اتباع خارجی اکنون شاهد حضور بیش از 12 میلیون گردشگر در ایام سال نو میلادی هستند.

این درحالیست که شهرهای نورنبرگ با دو میلیون گردشگر، پراگ با 600 هزار گردشگر و وین با کمتر از 500 هزار گردشگر در مکان های بعدی شهرهای جذاب اروپا برای تعطیلات سال نو میلادی پس از مسکو قرار دارند.

(عکس ها از خبرنگار خبرنگاران در مسکو: سعید میلانی)

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 453

به "حضور 12 میلیون گردشگر در مسکو برای سال نو میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 12 میلیون گردشگر در مسکو برای سال نو میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید