توقف کلیه ارتباطات ریلی روسیه با کشورهای دنیا

به گزارش بلندانیوز، شرکت راه آهن روسیه از روز یکشنبه کلیه ارتباطات ریلی این کشور با سایر کشورهای دنیا، از جمله با کشور همسایه - بلاروس و حتی منطقه کالینینگراد (غربی ترین منطقه از خاک روسیه) را به دلیل بیماری کرونا متوقف نموده است.

توقف کلیه ارتباطات ریلی روسیه با کشورهای دنیا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، کلیه خطوط مواصلاتی ریلی بین فدراسیون روسیه و سایر کشورها با توجه به همه گیری بیماری کرونا متوقف شده است.

روز یکشنبه ، شرکت راه آهن روسیه آخرین خطوط اتصال بین المللی خود را با کشور بلاروس را لغو کرد، پیش از این هم این شرکت مجبور شده بود تا به خاطر گسترش ویروس کرونا، بیش از 20 مقصد خارجی قطارهای بین المللی را مسدود کند.

علاوه بر این ، ارتباطات ریلی بین تمامی شهرهای فدراسیون روسیه، از جمله مسکو و سن پترزبورگ با منطقه کالینینگراد (غربی ترین منطقه از خاک روسیه در اروپا) به طور موقت متوقف شده است

پیش از این هم شرکت راه آهن بلاروس گزارش داده بود که حرکت کلیه قطارهای مینسک - مسکو و مینسک - سن پترزبورگ به طور موقت لغو شده ا ند .

درمجموع ، از ابتدای گسترش عفونت ناشی از ویروس جدید کرونا ، ارتباطات ریلی روسیه که با 21 کشور برقرار بود، به جز موارد معدودی، از جمله با بلاروس، لغو شده بود.

براساس آخرین داده های سازمان بهداشت دنیای ، تا به امروز بیش از 1.1 میلیون نفر در دنیا به ویروس کرونا آلوده شده اند و بیش از 60 هزار مرگ و میر به ثبت رسیده است.

در روسیه ، طبق اطلاعات ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، تا روز یکشنبه تعداد 5389 مورد این بیماری به ثبت رسیده ، 355 نفر بهبود یافته و 45 نفر هم درگذشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 693

به "توقف کلیه ارتباطات ریلی روسیه با کشورهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف کلیه ارتباطات ریلی روسیه با کشورهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید