تمدید قرارداد قریب الوقوع پدیده بارسا تا 2024

به گزارش بلندانیوز، قرارداد پدری گونزالس با بارسلونا به مدت دو سال دیگر تمدید خواهد شد.

تمدید قرارداد قریب الوقوع پدیده بارسا تا 2024

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پدری گونزالس هافبک جوان بارسلونا که تنها 18 سال سن دارد، نوید یک هافبک درخشان را در آینده می دهد و عملکرد او در بازی هایی که حضور داشته، بسیار خوب و قابل توجه بوده است.

پدری علاوه بر اینکه در بارسلونا مورد اعتماد رونالد کومان واقع شده است، به تیم ملی اسپانیا هم دعوت شد و لوئیز انریکه هم به او باور دارد.

پدری ژانویه 2020 از لاس پالماس جذب شد و جالب اینکه او پیش از بارسا در تست های رئال هم شرکت نموده بود. در نهایت اما پدری به باشگاه محبوب کودکی هایش پیوست و پدیده این فصل آبی اناری ها لقب گرفت.

کمتر کسی تصور می کرد یک بازیکن 17 ساله که از نوامبر گذشته قدم در 18 سالگی گذاشت، بتواند میرالم پیانیچ را نیمکت نشین کند و تبدیل به مهره ثابت خط میانی بارسلونا گردد ولی این اتفاق رخ داد.

طبق ادعای رادیو راک 1 کاتالونیا، تنها یک سال بعد از پیوستن پدری به بارسا، سران باشگاه قصد تمدید قرارداد او و افزایش دستمزدش را دارند.

قرارداد فعلی پدری تنها تا 2022 اعتبار دارد و این قرارداد تا 2024 تمدید خواهد شد. رقم فسخ فعلی پدری 400 میلیون یورو است. طبق ادعای میرر، لیورپول اخیرا نسبت به جذب پدری ابراز علاقه نموده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1379

به "تمدید قرارداد قریب الوقوع پدیده بارسا تا 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید قرارداد قریب الوقوع پدیده بارسا تا 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید