تغییر نام برند ایرانی نوتلابار به سیناتلا

به گزارش بلندانیوز، نام برند ایرانی نوتلابار به طور رسمی به سیناتلا تغییر پیدا کرد. تلا به معنی توسعه لذت ایرانیان است.

تغییر نام برند ایرانی نوتلابار به سیناتلا

روز گذشته به طور رسمی نوتلابار، به عنوان یک برند ایرانی، به سیناتلا تغییر پیدا کرد. موسس و طراح برند ایرانی نوتلابار، سینا محمدی است. برای همین در نام تازه برند از نام او به عنوان خالق برند استفاده شده است اما تلا به معنی توسعه لذت ایرانیان است.

شهرام سیف درباره این تغییر نام گفت:

چون نام برند در فکر مردم شکل گرفته بود تغییر آن و هویت سازی تازه کار بسیار سختی بود. به همین علت در بخش اول نام تصمیم گرفتیم از نام سینا که موسس برند است استفاده کنیم. در بخش دوم از آنجا که این برند در مدت یک سال از مرداد 94 تا مرداد 95 توانست از یک شعبه در تهران به 68 شعبه فعال در نقاط مختلف ایران توسعه پیدا کند، واژه توسعه را انتخاب کردیم.

وی اضافه نمود که قصد داریم این برند را به عنوان برندی ایرانی در دنیا توسعه و توسعه بدهیم. بنابراین واژه ایرانیان بود. بنابراین سیناتلا به معنی سینا، توسعه لذت ایرانیان است.

منبع: کجارو / تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1816

به "تغییر نام برند ایرانی نوتلابار به سیناتلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر نام برند ایرانی نوتلابار به سیناتلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید