تشدید فشار اتحادیه اروپا روی شرکت اپل

به گزارش بلندانیوز، در ابتدای این هفته، اپل به دلیل ادعا های گمراه کننده درباره مقاومت آیفون در برابر آب، در ایتالیا 10 میلیون یورو (حدود 12 میلیون دلار) جریمه شد. ماه گذشته نیز شرکت اپل نو با ادعای کلاهبرداری از سوی مصرف کنندگان در بیش از 30 ایالت در ایالات متحده به دلیل اقدامات بدنام باتری گیت خود که بر مدل های آیفون 6، آیفون 7 و آیفون SE تأثیر می گذارد، موافقت کرد 113 میلیون دلار بپردازد.

تشدید فشار اتحادیه اروپا روی شرکت اپل

با ما سفر کنید و با هزینه سفر به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اکنون شرکت اپل در اروپا با پرونده های قضایی بیشتری در مورد باتری گیت روبرو است. در حال حاضر، در مجموع پنج سازمان حمایت از مصرف کنندگان اروپایی به دلیل همان ادعا های پیشین درباره کند شدن عمدی دستگاه های سری آیفون 6 و 6s، پرونده های قضایی جدیدی علیه اپل در بلژیک و اسپانیا تشکیل داده اند.

در دادخواست های جدید از اپل خواسته شده است تا به کاربران آسیب دیده حداقل 60 یورو (حدود 70 دلار) برای هر دستگاه در بلژیک و اسپانیا غرامت پرداخت کند. پرونده های قضایی بیشتری نیز در ایتالیا و پرتغال در نظر گرفته شده است. در ماه جولای، اپل موافقت کرد تا 25 دلار به هر مشتری آمریکایی که باتری گوشی آن تحت تأثیر قرار گرفته پرداخت کند. دارندگان آیفون 6 و آیفون SE (که دارای سیستم عامل iOS 10.2.1 یا بالاتر هستند) و همچنین دستگاه های سری آیفون 7 که دارای سیستم عامل iOS 11.2 یا بالاتر از آن بودند قبل از 21 دسامبر 2017 واجد شرایط این طرح بودند.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1143

به "تشدید فشار اتحادیه اروپا روی شرکت اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید فشار اتحادیه اروپا روی شرکت اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید