بهترین لوازم بهداشتی برای سفر

به گزارش بلندانیوز، از اسپری خوشبوکننده بدن گرفته تا کرم ضد آفتاب و شامپو در ایران فراوری می گردد که بعضی از این برندها کیفیتی نزدیک به نمونه خارجی دارند، اما به دلیل فزونی نام برندهای خارجی که در ذهن ما ایرانی ها جا افتاده، شاید کمتر به سمت خرید کالای ایرانی برویم؛ در حالیکه در ایران کالاهایی فراوری می گردد که با نمونه خارجی تفاوت چندانی ندارد، البته حمایت از خرید کالای ایرانی کیفیت این کالاها را نیزچندبرابر خواهد نمود.

بهترین لوازم بهداشتی برای سفر

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، از آنجایی که استفاده از کالای ایرانی یکی از وظایف هر یک از ما ایرانی هاست و بسیاری از این کالاها قیمتشان از نمونه خارجی ارزان تر است، قصد داریم در این گزارش به معرفی بهترین لوازم بهداشتی ایرانی مخصوص سفر بپردازیم.

1) ضد آفتاب

مهمترین وسیله بهداشتی برای سفر ضد آفتاب است. برای اینکه از آفتاب سوختگی نجات پیدا کنید حتما یک ضد آفتاب با کیفیت تهیه کنید. از جمله برندهای معتبر ایرانی که از کیفیت خوبی نیز برخوردارند، می توان سی گل، مای و آردن را نام برد.

2) خوشبونماینده بدن

همه ما دوست داریم در محل کار یا جمع دوستان خوشبو باشیم. یکی از دغدغه های همه مردم در فصل تابستان بوی بد بدن در طول روز است، اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید که زیاد سفر میکنید و می خواهید بدن خوشبو داشته باشید، باید همواره یک خوشبو نماینده خوب و با کیفیت را به همراه داشته باشید. در میان برندهای ایرانی سی گل و مای فراورینماینده خوشبونماینده های با کیفیتی هستند.

3) شامپو

شامپوها انواع مختلفی دارند و یکی از دغدغه های امروز جامعه انتخاب بهترین آن هاست تا از ریزش مو جلوگیری نموده و شادابی را به موها بازگرداند. برخی برندهای مرغوب ایرانی که فراورینماینده انواع لوازم بهداشتی از جمله شامپو هستند، شامل اکتیو. فولیکا و برند قدیمی گلرنگ می شوند.

4) مسواک و خمیر دندان

دندان ها اهمیت بسیار زیادی در حفظ اعتماد به نفس و زیبایی دارند. انتخاب یک خمیردندان خوب به سلامت دهان و دندان یاری بسیاری می نماید. گاهی مواقع پزشکان به مراجعه نمایندگان خود برندهایی راپیشنهاد می دهند. در میان برندهای ایرانی نیز می توان محصولات باکیفیتی را پیدا کرد. از جمله این برندها نسیم، مریدنت و پونه هستند که می توانند سلامتی دندان هایتان را تضمین نمایند. در مورد مسواک نیز مسواک ها در همه شکل و همه رنگ در بازار وجود دارند، برخی ها کوچکتر و برخی ها بزرگترند. اما نباید فراموش کنید که حتی خرید بهترین مسواک هم هیچ فایده ای ندارد اگر نتوانید درست و صحیح مسواک بزنید. از جمله برندهای ایرانی مسواک پاتریکس، پنبه ریز، بلنداکس، اسپارکل و دکتر ایست هستند.

5) شوینده صورت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که جایی مجبور شده باشید برای شستن صورت از مایع دستشویی، آب یا صابون بهره ببرید. این موضوع می تواند به بافت پوست شما آسیب برساند و آن را خشک کند. البته در بلند مدت نیز آسیب های آن نیز بیشتر بوده و رفع کردن آن نیز سخت است. به همین خاطر برای حفاظت از پوست خود و نگهداشتن زیبایی آن بهتر است همواره یک شوینده صورت به همراه داشته باشید، یکی از بهترین شوینده های ایرانی که تبلیغ آن را از سوی مصرف نمایندگان بسیار شنیده ایم، سی گل است. این برند در میان برندهای ایرانی، محصولی با کیفیت به شمار می آید.

6) دستمال کاغذی

اکثر خانم ها همواره در کیفشان یک بسته دستمال کاغذی پیدا می گردد. این موضوع اهمیت زیادی برای آن ها دارد و در بسیاری از مواقع به یاری می آید. در میان برندهای مختلف شرکت هایی همچون بی تا، تنو و نرمه توانستند محصولات با کیفیتی را فراوری نمایند.

7) دستمال مرطوب

یکی از نیازمندی های اساسی در سفر دستمال مرطوب است. جایی که شاید شما به آب دسترسی نداشته باشید، دستمال مرطوب به داد شما می رسد. در میان برندهای داخلی پنبه ریز و مولفیکس محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه نموده اند.

8) شامپو بدن

تفاوت صابون و شوینده های مایع که به صورت شامپو بدن مصرف می گردد، در نوع ترکیبات آن است. در صابون از ترکیبات صابونی و ترکیبات حلال در چربی استفاده می گردد. اما در ترکیب شامپو بدن از مواد غیر صابونی استفاده می گردد که به PH پوست نزدیکتر است. اکنون در بازار انواع شوینده ها با برندهای مختلف وجود دارند و همین موضوع انتخاب محصول مناسب را برای افراد سخت نموده است. در سال های اخیر شوینده های دیگری به غیر از صابون مثل شامپو بدن و ژل شستشوی بدن به صورت گسترده وارد بازار شده و تبلیغات زیادی بر روی آن ها صورت می گیرد. از جمله برندهای ایرانی مورد اطمینان در بازار گلرنگ، سی گل و اکتیو هستند.

9) کرم دست و صورت

مرطوب نماینده ها به اشکال مختلف امولسیون مایع، پماد و کرم دیده می شوند که محتوای چربی و آب در این اشکال فرق می نماید. مهمترین نکته در انتخاب یک مرطوب نماینده، توجه به نوع پوست است که می تواند خشک، چرب، معمولی و مختلط باشد. برای انتخاب یک مرطوب نماینده خوب از میان برندهای ایرانی باید به محصولات مای، سی گل، شون و برند دیرینه ساویز نگاه ویژه ای داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 5

به "بهترین لوازم بهداشتی برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین لوازم بهداشتی برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید