برف روبی با اپلیکیشن؛ ربات برف روب هم آمد

به گزارش بلندانیوز، استفاده از برف روب های سنتی و انتقال آن ها به منطقه ها برف گیر کار دشواری است، اما استفاده از برف روب رباتیک که وظایفش را به طور اتوماتیک انجام می دهد، راهکار ساده تری است.

برف روبی با اپلیکیشن؛ ربات برف روب هم آمد

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، ربات برف روب اسنوبات اس 1 که با باتری کار می نماید، به طور اتوماتیک جهت های پربرف را شناسایی و پاکسازی می نماید و البته فعلاً در دومین مرحله آنالیز آزمایشی واقع شده است.

کاربران برای استفاده از این ربات باید باند رادیویی آن را تنظیم نمایند و سپس با استفاده از تعدادی چراغ محوطه مورد نظر خود برای برف روبی را تعیین نمایند تا سیگنال ها برای چراغ های یادشده ارسال شده و در نهایت جهت برف روبی تعیین گردد. در ادامه نیازی به دخالت افراد نیست و برف روبی به طور اتوماتیک انجام می گردد.

نکته مهم این است که جهت تعیین شده برف روبی نباید یک شکل هندسی دقیق داشته باشد. یک اپلیکیشن اندرویدی یا آی او اس برای تنظیم دستی جهت برف روبی در نظر گرفته شده است. بعلاوه می توان به صورت آنی و لحظه به لحظه جهت برف روبی را با استفاده از یک دسته کنترل بی سیم تغییر داد.

این ربات 1999 دلار قیمت دارد و بسته به سطح حرکتی خود از یک خراش دهنده سطح یا برس چرخان برای کنار زدن برف استفاده می نماید. این ربات می تواند برف را تا فاصله 3.7 متری پرتاب کند و حداکثر ارتفاع برفی که این ربات در آن قادر به فعالیت است 305 میلیمتر است. سرعت حرکت این ربات هم 0.4 متر در ثانیه است.

ربات یادشده از حسگر های لیدار برای شناسایی موانع استفاده نموده و با شارژ کامل باتری برای 1.5 تا حداکثر دو ساعت قابل استفاده است. این ربات 65 کیلوگرم وزن دارد و به صورت ضدآب طراحی شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1785

به "برف روبی با اپلیکیشن؛ ربات برف روب هم آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف روبی با اپلیکیشن؛ ربات برف روب هم آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید