بازسازی و مقاوم سازی ساختمان

به گزارش بلندانیوز، بازسازی بنا

بازسازی شامل حذف ساختار بنا موجود به طور کامل و یا نیمی از ساختار و ساختن بنایی جدید از دل آن به منظور بازسازی و مقاوم سازی ساختمان می گردد. معمولا هزینه تعویض خانه نسبت به نوسازی آن، خیلی گران تر در می آید در نتیجه بازسازی مقرون به صرفه تر خواهد بود. البته اگر ساختمان قدیمی بر اساس اصول صحیح مهندسی ساخته نشده باشد، در این مورد خاص تخریب بر بازسازی اولویت دارد. بازسازی ساختمان مخصوص افرادی است که می خواهند همه چیز را در خصوص ساختمان از نظر طرح ساخت، دیوار ها، فرم اتاق ها، جای آشپزخانه، ایجاد سقف کاذب و … تغییر دهند. تیم تخصصی رویا مال در خصوص تغییر فرم خانه شما بر اساس قوانین و مقررات که منجر به تغییر سبک زندگی تان خواهد شد، آماده خدمت رسانی است. تیم ما می تواند پروژه شما را از ابتدا تا خاتمه مدیریت کند و هدایت های لازم در خصوص اینکه کدام قسمت ها احتیاج به بازسازی دارند، نظارت پروژه، خدمات فنی تخصصی در خصوص بازسازی و بسییاری موارد دیگر را به شما ارائه دهند.

بازسازی و مقاوم سازی ساختمان

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

تصویب برنامه ریزی

قبل از آغاز کار بازسازی ساختمان ابتدا تمام برنامه ریزی ها برای تغییراتی که قرار است اعمال شوند را انجام دهید، مجوز های لازم را مراکز مربوطه بگیرید، اثرات زیست محیطی و عوامل کاهش انرژی را در نظر بگیرید. هزینه تخریب، هزینه ساخت و بازسازی و سایر هزینه های احتمالی نیز جزو مسائلی است که حتما باید در بازسازی و مقاوم سازی ساختمان در نظر گرفته شوند. هزینه تخریب سازه های کل به طور کلی بر اساس حجم آنهاست و قیمت یکتا ممکن است حدود 400 الی 500 هزار تومان در هر متر مکعب باشد، هزینه ها با عواملی مانند سهولت دسترسی و حفظ کار با آزبست روبرو می شوند.

انجام امور بازسازی ساختمان

فرایند بازسازی بنا

از دلایل اقدام به بازسازی و مقاوم سازی ساختمان و در پی آن، مقاوم سازی بنا ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اعمال تغییر در چیدمان فضای داخلی نظیر تغییر در آشپزخانه، سرامیک، کاشی، تغییر محل اتاق ها و یا پذیرایی
  • زیبا سازی نمای ساختمان، بروز کردن مواد، تجهیزات و مصالح به کار رفته در بنا
  • بهبود و نوسازی خرابی های به وجود آمده در گذر زمان
  • جلوگیری از تخریب زود هنگام ساختمان
  • استفاده مفید از فضا های موجود
  • ایجاد تناسب و ترکیب رنگی مناسب و تاثیر آن در محیط

بازسازی و مقاوم سازی ساختمان

برای انجام کار بازسازی ساختمان به نحو احسن، با ایجاد تغییرات در ساختار ساختمان نظیر کف، سقف، دیوار ها، اتاق و … و تغییراتی که منجر به زیبایی ساختمان می شوند، در ابتدای کار نیازمند طراحی مهندسی شده و منطقی و بر اساس اصول با در نظر دریافت فضای موجود، هزینه احتمالی و نظر شما توسط تیم متخصص نوسازی هستید. در صورت طراحی متناسب با محیط، استفاده از مصالح دارای کیفیت بالا، تیم حرفه ای و کاربلد، به نتیجه دلخواه و ایده آل تان دست خواهید یافت. تیم تخصصی بازسازی و مقاوم سازی ساختمان رویامال با تیمی از پیمانکاران عمومی، مدیران ساخت و ساز و مهندسین، آماده انجام پروژه های ساخت و ساز شما می باشد.

منبع: رویا مال
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 707

به "بازسازی و مقاوم سازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و مقاوم سازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید