انتشار آلبوم جدید لئونارد کوهن 3 سال پس از مرگش

به گزارش بلندانیوز، مجموعه جدید از آهنگ های شنیده نشده از لئونارد کوهن ـ خواننده، آهنگساز و ترانه سرای معروف ـ به زودی و سه سال پس از مرگش در قالب یک آلبوم جدید منتشر می شود.

انتشار آلبوم جدید لئونارد کوهن 3 سال پس از مرگش

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، این آلبوم جدید با نام برای پایکوبی متشکرم را آدام کوهن فرزند این خواننده تنظیم کرده که آن را مجموعه ای غیرمنتظره از آهنگ های جدید و ادامه آثار استادانه پدرش توصیف کرده است.

کوهن از پسرش خواسته بود آثار به جا مانده از همکاری قبلی شان در سال 2016 را تکمیل کند و آدام کوهن نیز به تنهایی کار بر روی این قطعه ها را در گاراژ قدیمی خانه شان آغاز کرد و بعدها از همکاران و نوازندگان قدیمی آثار پدرش در این آلبوم استفاده کرده است.

لئونارد کوهن در مصاحبه ای یک ماه پیش از مرگش با مجله نیویورکر گفته بود، شک دارم بتوانم قطعات منتشرنشده خود را تمام کنم. نمی دانم شاید توان خود را دوباره بازیابم. برای مردن آماده ام و امیدوارم خیلی سخت نباشد.

این هنرمند در نوامبر سال 2016 و در سن 82 سالگی درگذشت.

لئونارد کوهن که تا 33 سالگی تصمیم به خواندن و ترانه سرایی نگرفته بود، در دهه 1960 میلادی از شهر مونترال کانادا در صحنه هنری پدیدار شد. او تا قبل از انتشار آلبوم اول خود، به عنوان شاعر و نویسنده شناخته شده بود.

کوهن با ترانه هایی از جمله تا انتهای عشق با من بپایکوبی، سوزان، هله لویا و بدرود ماریان به شهرتی جهانی دست یافت. آلبوم من مرد تو هستم در سال 1988 از نظر تجاری پیروز ترین آلبوم او شناخته شد.

این خواننده در مراسم اعطای جوایز موسیقی گرمی سال 2010 در لس آنجلس جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد. افکار قدیمی، مسائل محبوب و تو تاریک تر می خواهی اش سه آلبوم آخر این هنرمند بودند که به ترتیب در سال های 2012، 2014 و 2016 روانه بازار و با استقبال فراوانی روبه رو شدند.

آلبوم جدید برای پایکوبی متشکرم از تاریخ 22 نوامبر 2019 منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 209

به "انتشار آلبوم جدید لئونارد کوهن 3 سال پس از مرگش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار آلبوم جدید لئونارد کوهن 3 سال پس از مرگش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید