اعلام پیروزی لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا توسط رسانه های کاتالان

به گزارش بلندانیوز، تعدادی از رسانه های ایالت کاتالونیا، خوان لاپورتا را پیروز انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا معرفی کردند.

اعلام پیروزی لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا توسط رسانه های کاتالان

به گزارش خبرنگاران، انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) در چند منطقه از کشور اسپانیا برگزار گردید تا از میان تونی فریکسا، خوان لاپورتا و ویکتور فونت یکی برای شش سال آینده بر مسند ریاست باشگاه بنشیند.

با وجود آنکه هنوز باشگاه به صورت رسمی برنده این رقابت انتخاباتی را معرفی ننموده است، اما بعضی از رسانه های ایالت کاتالونیا خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه در فاصله سال های 2003 تا 2010 را به عنوان کاندیدای پیروز اعلام نموده اند.

یکی از این رسانه ها شبکه TV3 کاتالونیاست که اعلام نموده لاپورتا با کسب 58.3 درصد آرا برنده انتخابات شده است. طبق گزارش این شبکه ویکتور فونت با کسب 31.3 درصد آرا نفر دوم شده و فریکسا هم با 9.3 درصد آرا سومین نفر بوده است.

این شبکه درست به محض سرانجام زمان رأی گیری حضوری از اعضای باشگاه و قبل از شمارش آرای الکترونیکی که تعداد آنها بیش از 20 هزار نفر بوده است، اقدام به معرفی لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا نموده است.

در همین حال رادیو کاتالونیا هم همان نتایجی که توسط TV3 کاتالونیا اعلام شد را تأیید و لاپورتا را به عنوان رئیس جدید باشگاه معرفی نموده است.

انتظار می رود که تا ساعاتی دیگر برنده نهایی انتخابات ریاست باشگاه به صورت رسمی از سوی رسانه های رسمی این باشگاه معرفی گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1320

به "اعلام پیروزی لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا توسط رسانه های کاتالان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام پیروزی لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا توسط رسانه های کاتالان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید