اطلاعیه سازمان انرژی اتمی؛هیچ دوربین نظارتی در نطنز فعال نیست ، 10 دوربین در اصفهان نصب شده

به گزارش بلندانیوز، تنها در یک بخش از مصاحبه کمالوندی سهواً بجای تأسیسات اصفهان از نطنز یاد شد و بعضی رسانه ها نیز به اشتباه از نصب دوربین در تأسیسات نطنز خبر دادند.

اطلاعیه سازمان انرژی اتمی؛هیچ دوربین نظارتی در نطنز فعال نیست ، 10 دوربین در اصفهان نصب شده

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در گفت وگو با یکی از خبرگزاری ها از توافق داوطلبانه ایران با آژانس برای فعال سازی و نصب مجدد 10 دوربین در تاسیسات اصفهان اطلاع داد.

به گزارش مرکز دیپلماسی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران؛ در حالی که بهروز کمالوندی در این گفت وگوی تصویری از توافق داوطلبانه ایران با آژانس برای فعال سازی 10 دوربین در تأسیسات اصفهان صحبت نموده است؛ تعدادی از خبرگزاری ها به فعال سازی دوربین ها در نطنز اشاره کردند.

کمالوندی در این گفت وگوی تصویری که فیلم کامل آن نیز موجود است؛ در خصوص نصب دوربین در اصفهان صحبت نموده است که تنها در یک بخش از مصاحبه سهواً بجای تأسیسات اصفهان از نطنز یاد شد و بعضی رسانه ها نیز به اشتباه از نصب دوربین در تأسیسات نطنز اطلاع دادند.

این در حالی است که اساساً هیچ گونه دوربین نظارتی برای ثبت و ضبط فعالیت ها و در راستای توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در مرکز غنی سازی شهید احمدی روشن (نطنز) فعال نیست.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2054

به "اطلاعیه سازمان انرژی اتمی؛هیچ دوربین نظارتی در نطنز فعال نیست ، 10 دوربین در اصفهان نصب شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه سازمان انرژی اتمی؛هیچ دوربین نظارتی در نطنز فعال نیست ، 10 دوربین در اصفهان نصب شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید