اختصاص 50 میلیارد تومان برای زیرساخت ها و خدمات رسانی به زائران اربعین

به گزارش بلندانیوز، استاندار خوزستان گفت: 50 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت ها و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی برای دو مرز شلمچه و چذابه اختصاص یافت.

اختصاص 50 میلیارد تومان برای زیرساخت ها و خدمات رسانی به زائران اربعین

به گزارش از ،غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه جلسه ستاد اربعین خرمشهر در شلمچه گفت: میزان اعتبارات ملی تخصیص یافته شده برای اربعین در خوزستان 20 میلیارد تومان بوده است که این مبلغ به نسبت استان ایلام کمتر است چرا که این استان را توانمندتر دانسته اند.

او اضافه کرد: نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر اخیر خود به خوزستان نیز، تخصیص اعتباری 30 میلیارد تومانی برای مرز چذابه را وعده داد.

استاندار خوزستان به راه های مواصلاتی خوزستان در آستانه اربعین اشاره نمود و گفت: راه های مواصلاتی شلمچه مناسب است و مشکل خاصی ندارد ولی چذابه باید بهتر گردد و طبق برنامه ریزی های اجرا شده تا پیش از اربعین حسینی پروژه در حال اجرای چهار بانده کردن جهت چذابه بهره برداری می گردد.

شریعتی با اشاره به پیش بینی افزایش تعداد زائران حسینی در اربعین 98 در پی لغو ویزا، اتخاذ تدابیر و انجام اقداماتی برای افزایش ظرفیت های لازم در حوزه های مختلف پارکینگ ها، پهنای باند برای تقویت ارتباط تلفنی، تعریض گلوگاه ها و تسریع احداث گیت های تردد زائران و اتباع خارجی را خواهان شد.

او همچنین هم زمانی اربعین با فصل گرم سال را نیز یادآور شد و گفت: با توجه به گرما برای خدمات رسانی مطلوب تر باید مسائل بهداشتی و خدمات رسانی بیشتر رعایت و تأمین موارد لازم از قبل تدارک دیده گردد.

استاندار خوزستان به موضوع ورود شهرداری های مشخص به برنامه های اربعین خوزستان نیز پرداخت و ادامه داد: شهرداری های شهرهای مشخص که بین مرزهای شلمچه و چذابه تقسیم شده اند و اقدامات و پشتیبانی های لازم با هماهنگی دستگاه های اجرایی خواهند داشت تا بتوان اربعین سال جاری را بهتر و منظم تر از سال های گذشته برگزار کرد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 53

به "اختصاص 50 میلیارد تومان برای زیرساخت ها و خدمات رسانی به زائران اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 50 میلیارد تومان برای زیرساخت ها و خدمات رسانی به زائران اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید