9 استایل مجذوب کننده با جوراب شلواری زنانه برای تابستان و زمستان

به گزارش بلندانیوز، خانم ها و دختران جوان دو دسته اند یا عاشق جوراب شلواری یا از آن متنفر هستند! جوراب شلواری زنانه فقط یک تکه لباس کوچک و تزیینی نیست بلکه می تواند کمی گرما به شما بدهد و در برابر خراش های جزئی از پاهایتان محافظت کند. جوراب شلواری پاهای شما را کشیده تر نشان می دهد و در نهایت استایلتان را به زیبایی تکمیل می نماید. در این مطلب از خبرنگاران مگ به نکات مهم پوشیدن جوراب شلواری زنانه پرداختیم و بعلاوه 5 استایل تابستانی و 4 استایل زمستانی با انواع جوراب شلواری زنانه را به شما پیشنهاد دادیم.

9 استایل مجذوب کننده با جوراب شلواری زنانه برای تابستان و زمستان

ایجاد تعادل در استایل با جوراب شلواری زنانه

وقتی یک جوراب شلواری انتخاب می کنید، همه چیز به تعادل مربوط می گردد بدین معنا که میزان پوست بدن و ضخامت جوراب شلواری باید با هم تناسب داشته باشند. به سه مثال زیر توجه کنید:

1- هرگز جوراب شلواری مات را با لباس کوتاه بدون آستین نپوشید زیرا لباس کوتاه یا انواع کراپ زنانه قسمت های بیشتری از بدن را نشان می دهند درنتیجه جوراب شلواری مات در ترکیب با این مدل لباس سنگین و اضافی به نظر می رسد.

2- لباس پشمی آستین بلند برای ست کردن با جوراب شلواری نود و ساده مناسب نیست زیرا لباس پشمی گرم، نرم و خیلی ضخیم است که این ویژگی ها با ظاهر شفاف جوراب شلواری bare look هماهنگ نیست.

3- جوراب شلواری Shaping برای اصلاح فرم شکم، باسن، ران و ساق پاها یک گزینه عالی است درنتیجه ست کردن جوراب شلواری گن دار یا فرم دهی با لباس ماکسی سایز بزرگ اشتباه است زیرا یک لباس بزرگ، جلوه ای که این جوراب شلواری به شکم و پاهای شما داده را نشان نمی دهد.

بایدها و نبایدهای پوشیدن جوارب شلواری زنانه

به خاطر داشته باشید که همواره نوع جوراب شلواری را با موقعیت مناسب هماهنگ کنید. به دو مثال زیر توجه کنید:

  • هرگز یک جوراب شلواری فانتزی را با کت ودامن ست نکنید. کت ودامن لباس نوعی لباس رسمی است و به شما ظاهری حرفه ای می بخشند درحالی که جوراب شلواری فانتزی در استایل های کژوال و دخترانه استفاده می گردد درنتیجه این دو همخوانی ندارد.
  • با لباس کتان نباید جوراب شلواری پوشید زیرا کتان یکی از برترین پارچه هایی تابستانی است که احتیاجی به جوراب شلواری ندارد بعلاوه سبک جوراب شلواری بلند با لباس کتان مطابقت چندانی ندارد.

برای انتخاب جوراب شلواری مناسب باید فرم بدن خود را به خوبی بشناسید. جوراب شلواری به شما یاری می نماید که پاهای خود را در برترین حالت به نمایش بگذارید.

جوراب شلواری خود را با جنس و سیلوئت لباس یا دامنتان ست کنید. یک لباس پشمی گرم با جوراب شلواری پنتی ضخیم یا یک لباس شب شیک با جوراب شلواری بسیار شفاف را تصور کنید. هماهنگی موجود در این دو استایل، آن ها را مجذوب کننده تر نشان می دهد.

همان طور که گفتیم جوراب شلواری می تواند به برترین شکل ممکن اندام شما را نشان دهد. اگر در پی برترین اثر هنگام پوشیدن آن هستید، ما در این بخش چند نکته مهم و مفید را به شما یادآوری می کنیم.

  • جوراب شلواری سفید یا رنگ روشن، پاهای شما را سنگین و بزرگ تر نشان می دهد پس بهتر است آن را با یک لباس و کفش هم رنگ ست کنید تا همچنان قد بلندتر به نظر برسید. یک اوت فیت تونلی به شما یاری می نماید به راحتی جوراب شلواری رنگ روشن خود را ست کنید و همچنان زیبا و بلندقد به نظر برسید.
  • جوراب شلواری تیره را با کفش رنگ روشن ست نکنید زیرا این کار پاهای شما را کوتاه تر نشان می دهد.
  • اگر نمی خواهید پاهای خود را برجسته کنید، از جوراب شلواری با سطح براق یا چاپ بزرگ دوری کنید.
  • یک جفت جوراب شلواری متناسب با سایز خود بخرید نه کوچک تر و نه بزرگ تر. برای یک انتخاب دقیق جدول مقدار های جوراب شلواری را آنالیز کنید با از فروشنده هدایت لازم را بخواهید.
  • برای دستیابی به برترین جلوه و تیپ زنانه، سعی کنید رنگ جوراب شلواری و لباستان با هم هماهنگ باشند.

5 مدل جوراب شلواری زنانه و نکات پوشیدن آن ها

پیشنهاد می کنیم انواع مختلف جوراب شلواری زنانه را امتحان کنید و در کمد لباس خود داشته باشید تا بتوانید هر زمان که خواستید جوراب شلواری مناسب را باتوجه به موقعیت، لباس و فرم بدن خود انتخاب و استایل کنید.

1- جوراب شلواری معمولی

یک جوراب شلواری مناسب برای هر موقعیتی انتخاب کنید. ضخامت جوراب شلواری های معمولی بین 15 دنیر و فوق العاده شفاف تا 100 دنیر و مات متغیر است.

برای کشیده تر نشان دادن پاهایتان باید رنگ جوراب شلواری را با رنگ کفش هایتان هماهنگ کنید.

اگر می خواهید لاغرتر به نظر برسید، جوراب شلواری مات یک انتخاب مناسب است.

برای داشتن یک استایل اسمارت به سراغ جوراب شلواری مات با رنگ های خنثی و بافت های طبیعی بروید.

2- جوراب شلواری زمستانی

یک جوراب شلواری زمستانی با ضخامت بالای 150 دنیر در فصل های سرد سال گرما، راحتی و زیبایی را به استایل شما می بخشد.

رنگ جوراب شلواری زمستانی تان را با رنگ کفش هایتان ست کنید.

یک جوراب شلواری مات و یکدست پاهای شما را کشیده تر و لاغرتر نشان می دهد.

3- جوراب شلواری گن دار

اگر در پی زیبایی اندام خود هستید، ما به شما جوراب شلواری Shaping را پیشنهاد می کنیم. یک جوراب شلواری گنی، منحنی های طبیعی بدن شما را به برترین شکل ممکن نشان می دهند.

رنگ جوراب شلواری فرم دهنده خود را با کفش هایتان هماهنگ کنید تا پاهایتان کشیده تر دیده گردد.

رنگ های خنثی و بافت طبیعی برای یک استایل اسمارت با جوراب شلواری مات مناسب تر هستند.

4- جوراب شلواری نود

اگر پوستتان آفتاب زده است، جوراب شلواری نود و شفاف مناسب شما است زیرا این جوراب شلواری ظاهری یکدست، برنزه و درخشان به پاهای شما می بخشد.

رنگ جوراب شلواری نود را باتوجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید تا استایلتان جلوه ای طبیعی داشته باشد.

5- جوراب شلواری فانتزی

از متنوع ترین و مجذوب کننده ترین مدل های جوراب شلواری زنانه، جوراب شلواری فانتزی هستند که شامل مدل های رنگی و توری و نگین دار می شوند.

اگر می خواهید پاهای خود را باریک تر نشان دهید بهتر است مدل هایی با طرح های ساده تر را انتخاب کنید.

5 استایل با جوراب شلواری زنانه در فصل تابستان

جوراب شلواری شفاف یک آیتم براق و بسیار شیک است که ظرافت خاصی را به هر استایلی می بخشند. این آیتم برای یک لایه بندی سبک در آب وهوای بهاری و تابستانی عالی است.

در این بخش برای الهام بخشیدن به شما 5 روش عالی برای استایل با جوراب شلواری شفاف با هر لباسی را آورده ایم.

1- استایل جوراب شلواری قرمز

اگر شخصیت جسوری دارید و علاقه مند هستید که متفاوت دیده شوید و در کوتاه ترین زمان ممکن همه چشم ها به سمت شما بچرخد ما استایل با جوراب شلواری قرمز گیلاسی را به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر در پی یک استایل مونوکروم و تک رنگ برای یک مهمانی یا جشن تولد هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که جوراب شلواری قرمز شفاف خود را با یک جفت کفش پاشنه بلند، کت قرمز و شلوارک زنانه مناسب ست کنید تا بدین ترتیب یک استایل شیک و زیبا داشته باشید.

انتخاب کت زنانه مارسیانو بدون شک انتخاب دقیقی است زیرا یک کت شیک و مجذوب کننده است که با سیلوئت زیبا و حالت جذب خود، فرم اندام شما را در برترین حالت ممکن به نمایش می گذارد.

یک شلوارک زنانه ساده مکمل کت شما خواهد بود. شک نکنید که این یک ترکیب خاص و تاثیرگذار است.

پیشنهاد ما به شما یک جوراب شلواری زنانه مدل فیشنت است. این مدل نگین دار دارای فاق باز و به رنگ پرشور قرمز است.

2- استایل جوراب شلواری توری گیپور

پارچه توری یا گیپور زنانه به خوبی در هر استایلی هماهنگ می گردد. تنها نکته کلیدی در خصوص پارچه توری این است که جوراب شلواری گیپور ظریف و زنانه را با چیزی خاص تر بپوشیم تا در عین زیبایی، تعادل استایل را نیز به خوبی حفظ کنیم. یک شلوارک چرم زنانه این تعادل را به استایل شما می بخشد.

چرم و پارچه تور سال هاست که در دنیای مد و پوشاک در کنار هم استفاده می شوند زیرا مهم نیست که چگونه آن ها را مدل می دهید درهرصورت در شگفت انگیز به نظر می رسند.

برای تناسب اندام بیشتر سعی کنید از یک کاپشن طرح دار یا کت چرم پف دار ساده در استایلتان بهره ببرید. بهتر است که یک جفت کفش ورنی براق و مینیمال را با یک شلوارک چرم یا دامن کوتاه پلنگی ست کنید.

در ابتدا بسیاری از الگوهای متضاد ممکن است چالش برانگیز و پیچیده به نظر برسند اما وقتی به درستی متعادل شوند، خروجی یک استایل فوق العاده شیک و متفاوت خواهد بود.

پیشنهاد ما یک کت چرم پف دار کوتاه است. اگر نمی دانید چگونه آن را استایل کنید، اشکالی ندارد زیرا ما آیتم های مکمل آن را نیز برای انتخاب راحت شما آورده ایم.

یک دامن زنانه پلنگی آستردار به زیبایی با کت چرم شما هماهنگ می گردد. یک دامن کوتاه انتخاب کنید تا جوراب شلواری گیپورتان به خوبی دیده گردد.

یک جوراب شلواری توری گیپور استایل شما را کامل می نماید.

3- استایل جوراب شلواری زنبوری

آیا چیزی مجذوب کننده تر از جوراب شلواری توری یا گیپور وجود دارد؟ باید بگوییم بله، جوراب شلواری زنبوری یا تور ماهی که هیچ وقت از مد نمی رود و بین طراحان لباس محبوب است زیرا بافت و عمق را به خوبی به انواع استایل ها می بخشند. یک جوراب شلواری لانه زنبوری به سرعت ظاهر شما را خاص و برجسته می نماید.

جوراب شلواری زنبوری یک آیتم مجذوب کننده برای استایل مهمانی شبانه شما است. آن را می توانید با یک کت اورسایز و یک جفت کفش نوک تیز زنانه ست کنید.

در کمد لباس هر خانم جوانی باید یک کت زنانه اچ اند ام وجود داشته باشد زیرا می توان از آن در انواع استایل ها و سبک های پوششی استفاده کرد . همچنان خاص و شیک به نظر رسید.

ما برای این استایل کت اچ اند ام چهارخانه و خاکستری رنگ را انتخاب کردیم.

این کت را با یک دامن زنانه کوتاه و چسب به تن کنید.

یک جوراب شلواری فانتزی برای این استایل عالی است. ما جوراب شلواری زنانه مدل فیشنت را پیشنهاد می کنیم.

4- استایل با جوراب شلواری مشکی کلاسیک

جوراب شلواری به عنوان جایگزینی برای شلوارهای زنانه یا یک شبه پوشش برای دامن های کوتاه به کار می رود. اگر به جوراب شلواری مشکی کلاسیک علاقه مند هستید، با یک انتخاب ساده می تواند از استایل های کلیشه ای و تکراری خود فاصله بگیرید و به یک سطح بالاتر بروید.

جوراب شلواری مشکی خود را با یک بادی زنانه بپوشید. یک استایل شیک و جسورانه برای زمانی که می خواهید مانند یک سلبریتی در هر مهمانی بدرخشید.

قطعا برای یک استایل خاص و چشم نواز دخترانه به یک بادی آستین پف دار مشکی احتیاج دارید. آستین های این بادی از جنس تور ظریف است.

برای ایجاد هماهنگی با بادی، یک جوراب شلواری زنانه اکسلنس به پا کنید. در این استایل جسورانه و خاص احتیاجی به پوشیدن هیچ گونه دامن یا شلوارکی نیست.

انتخاب یک جفت کفش زنانه نوک تیز که جزو ترندهای امسال هستند، یک انتخاب هوشمندانه برای این استایل مجذوب کننده است.

5- استایل گل دار با جوراب شلواری صورتی

اگر از ماکسیمالیست هایی هستید که از دیده شدن هراسی ندارید ما ست کردن جوراب شلواری صورتی با مجموعه ای گل دار که یک تناسب ایده آل بهاری است را به شما پیشنهاد می کنیم. از انواع اکسسوری مانند کیف و گوشواره برای ایجاد لایه، بعد و مجذوب کنندهیت بیشتر غافل نشوید. انتخاب یک پالتو بلند زنانه برای ایجاد لایه اضافی برای این استایل لازم است.

در همان گام نخست، جسورانه و بدون هیچ تردیدی پیراهن زنانه کلوش و گلدار خود را بپوشید. سعی کنید در این انتخاب به وجود تم رنگی جوراب شلواری در بین گل های پیراهن توجه کنید.

جوراب شلواری زنانه صورتی رنگ خود را به پا کنید. این یک ترکیب فوق العاده چشم گیر است.

البته نیم بوت زنانه اچ اند ام که همرنگ با جوراب شلواری زنانه شما است، به این مجذوب کنندهیت خواهد اضافه نمود. رنگ یکسان نیم بوت و جوراب شلواری باعث کشیده و بلند نشان دادن پاهای شما می گردد.

این استایل ماکسیمالیستی به این راحتی تکمیل نمی گردد به همین علت پیشنهاد می کنیم حتما به سراغ یک پالتو زنانه بلند به رنگ نارنجی و یک کیف زنانه ساتن گلدار بروید.

4 استایل با جوراب شلواری زنانه و دامن در فصل زمستان

در این بخش به شما 4 ایده مجذوب کننده پیشنهاد می کنیم تا یک استایل زمستانی با جوراب شلواری ضخیم را به خوبی برای خود طراحی کنید.

برای دستیابی به یک استایل زمستانی کافی است که در کمد لباس خود یک جوراب شلواری مشکی ضخیم یا هر رنگ تیره دیگری مانند سرمه ای، قهوه ای یا خاکستری داشته باشید.

1- استایل جوراب شلواری با دامن گل دار

آیتم های اصلی: ژاکت یا پلیور زنانه، دامن گل دار، جوراب شلواری خال خالی و یک جفت چکمه مشکی

شما می توانید یک دامن گل دار میدی از جنس حریر را با یک جوراب شلواری زنانه نیمه شفاف به خوبی استایل کنید. برای ایجاد تعادل در این استایل کافی است جوراب شلواری تیره خود را با یک ژاکت زنانه هماهنگ کنید. برای تعادل و هماهنگی بیشتر یک ژاکت یا پلیور زنانه با رنگ روشن انتخاب کنید. یک جفت چکه مشکی این استایل را کامل می نماید.

احتمالاً در کمد لباس زنانه شما یک پلیور ساده موجود باشد. اگر آن را ندارید، ما توصیه می کنیم که حتما یک پلیور یقه اسکی قهوه ای رنگ بخرید. این آیتم با هر استایلی هماهنگ می گردد.

یک دامنه زنانه میدی طرح دار با پس زمینه مشکی انتخاب کنید.

جوراب شلواری خال خالی خود را به پا کنید تا ظرافت و زنانگی استایل تان چند برابر گردد.

2- استایل جوراب شلواری با دامن چهارخانه

آیتم های اصلی: ژاکت یا پلیور خاکستری، دامن شطرنجی کوتاه، جوراب شلواری مات مشکی، یک جفت چکمه چلسی

شما می توانید یک جوراب شلواری تیره تر را با یک ژاکت زنانه با رنگ خنثی اما هماهنگ با تم رنگی جوراب شلواری تان ست کنید. این انتخاب به متعادل کردن استایل شما در بخش پایین تیپتان یاری می نماید. یک دامن کوتاه چهارخانه، بخش بالایی و پایینی استایل شما را به خوبی با هم هماهنگ و تنظیم می نماید. یک جفت چکمه چلسی به پا کنید تا زیبایی این استایل نمایان تر و کامل تر گردد.

اگر در پی یک استایل زنانه و درعین حال نیمه رسمی هستید، باید بگوییم که یک پلیور زنانه ساده و خاکستری رنگ همان چیزی است که به آن احتیاج دارید.

دامن زنانه چهارخانه با طرح خود این استایل را از یکدستی خارج می نماید البته باید بگوییم که این کار، کاربرد مثبتی برای این انتخاب دارد.

جوراب شلواری ضخیم به همراه یک دامن کوتاه، پاهای شما را کشیده و خوش فرم نشان می دهد.

3- استایل جوراب شلواری مات با دامن پلیسه

آیتم های اصلی: پلیور زنانه، دامن میدی چین دار، جوراب شلواری مات مشکی، کفش ورنی زنانه

می توان جوراب شلواری تیره را با یک پلیور تیره تر ست کرد. کافی است برای ایجاد تعادل در این استایل یک دامن میدی چین دار با رنگ روشن را انتخاب و به تن کنید. برترین کفش برای این استایل کفش ورنی است زیرا زنانگی آن را چند برابر می نماید.

یک پلیور زنانه اورسایز به رنگ مشکی انتخاب کنید.

یک دامن زنانه پلیسه به رنگ کرم این استایل را از یکنواختی خارج می نماید و هم زمان طرح و رنگ را به استایل شما می افزاید.

جوراب شلواری زنانه پنتی با ضخامت بالای خود یک انتخاب مناسب برای روزهای سرد سال است.

4- استایل با جوراب شلواری و دامن کوتاه و چکمه بلند

یکی از راه های ست کردن جوراب شلواری که برای فصل پاییز مناسب است، استایل کردن آن با چکمه های بلند تا زانو است. اگر می خواهید آن را برای فصل های سردتر سال به تن کنید، ما یک کت چرمی را به شما پیشنهاد می کنیم.

دامن زنانه جوتی جینز برای پوشیدن زیر کت چرم زنانه، یک گزینه بسیار مناسب است.

یک جوراب شلواری زنانه نیمه ضخیم انتخاب کنید تا با شفافیت آن کمی از رنگ پوست تان نمایان گردد.

یک جفت بوت زنانه بلند را طبق ترند امسال انتخاب کنید. این بوت چرم به استایل شما اعتمادبه نفس و قدرت می بخشد.

سخن پایانی

جوراب شلواری یک آیتم همواره مد و محبوب بین زنان و دختران جوان بوده و هست. جوراب شلواری را می توانید برای همه فصول سال به تن کنید زیرا در ضخامت های مختلف در بازار موجود هستند. فقط کافی است به چند نکته هنگام پوشیدن آن از جمله هم رنگ بودن جوراب شلواری با کفش ها دقت کنید.

منابع: perfectlybasics, instyle, merricksart

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1403 بروزرسانی: 29 خرداد 1403 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2109

به "9 استایل مجذوب کننده با جوراب شلواری زنانه برای تابستان و زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 استایل مجذوب کننده با جوراب شلواری زنانه برای تابستان و زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید