5 مکان تاریخی که هنگام بازدید از برلین آلمان نباید از دست بدهید ، از دیوار برلین تا دروازه براندنبورگ

به گزارش بلندانیوز، برلین با انرژی بی نظیر شبیه جای دیگری در دنیا نیست. این یک شهر بزرگ و پیشرفته است که گالری های هنری شیک، مکان های غذاخوری نوآورانه و موسسات فرهنگی٬ مانند اپرای دولتی برلین را ارائه می دهد. برلین همچنین یک مرکز برای کار آوانگارد در موسیقی، هنرهای تجسمی و تصویری است.

5 مکان تاریخی که هنگام بازدید از برلین آلمان نباید از دست بدهید ، از دیوار برلین تا دروازه براندنبورگ

با تور پاییز آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

در اینجا گذشته هرگز به دور از چشم نیست و بناهای تاریخی مانند بنای یادبود هولوکاست و یادبود دیوار برلین نقطه اصلی سراسر شهر است. این شهر همچنین شهرت خود را با معماری مدرن و نوگرای پر زرق و برق مانند سالن کنسرت برجسته برلین فیلارمونا با سقف در حال چرخش در طلای خیره نماینده بازسازی نموده است. بازدیدنمایندگان از روح آرام و دلپذیر این شهر لذت خواهند برد.

مکان های دیدنی برلین

1. دروازه براندنبورگ: نماد آزادی

دروازه براندنبورگ برجسته ترین نقطه توریستی برلین است. تا سقوط دیوار برلین در سال 1989، این بنای تاریخی در مرز این شهر ایستاده بود. در حال حاضر فقط یک جهت پیاده روی کوتاه از این بنا تا یادبود کشتار یهودیان اروپا فاصله است، این نماد اتحاد است. این بنا به عنوان یک دروازه باشکوه به کوچه های سبز تیرگارتن(Tiergarten) عمل می نماید و زمینه ای مناسب برای تجمعات مدنی از تظاهرات مردمی تا جشن های ملی ارائه می دهد.

2. ساختمان ریچستاگ Reichstag: 360 درجه برلین

فقط چندین گام دورتر از دروازه براندنبورگ ساختمان ریچستاگ، خانه مجلس آلمان واقع شده است. ریچستاگ در سال 1933 به آتش کشیده شد و تقریبا به طور کامل در جنگ دنیای دوم نابود شد و تا سال 1999 بسته باقی ماند. امروزه، گردشگران می توانند از مجلس مجددا بازدید نمایند و از گنبد شیشه ای جدید - نماد احیای ملی - چشم انداز پانورامیک برلین را تماشا نمایند.

3. Museumsinsel : جزیره ای شگفت انگیز

همانطور که رودخانه Spree برلین از مرکز شهر عبور می نماید، تقریبا توسط جزیره موزه رگال قطع می گردد. پنج تا از بزرگترین موزه های دنیا، با مجموعه های برجسته خود از جمله نسخه اصلی محراب پرگامون و دروازه ایشتار در این محل قرار دارند. کلیسای برلین با معماری شگفت انگیز، نمادی عالی برای شهر می باشد.

4. گالری East Side: تصاویر متحد شدن

گالری East Side طولانی ترین قسمت دیوار برلین می باشد که هنوز پابرجا است - نمادی از سرکوب جنگ سرد، نماد بین المللی آزادی است. با نقاشی های هنرمندان از سراسر دنیا پوشیده شده است، بین دو محله محبوب برلین، Kreuzberg و Friedrichshain واقع شده است.

5. Tempelhofer Feld: فرودگاهی که تبدیل به پارک تفریحی شده است

پارک Tempelhof بین نواحی نئولولن Neukölln و شونبرگ Schöneberg در جنوب برلین واقع شده است. فرودگاه در سال 2008 بسته شد و این فضای باز گسترده خیلی زود توسط شهرداری بازسازی و به روی عموم باز شد. اینجا مکانی است که همه برای بازی می آیند، می توانند آزادانه روی باندهای عظیم راه بروند ، در دشت های چمن دار پیک نیک داشته باشند و در ساختمان فرودگاه گردش نمایند.

kayak.com

منبع: چمدان
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 486

به "5 مکان تاریخی که هنگام بازدید از برلین آلمان نباید از دست بدهید ، از دیوار برلین تا دروازه براندنبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مکان تاریخی که هنگام بازدید از برلین آلمان نباید از دست بدهید ، از دیوار برلین تا دروازه براندنبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید