3 نرم افزار ضروری و کاربردی در سفر

به گزارش بلندانیوز، اگر برای سفر در تعطیلات پیش رو برنامه ریزی می کنید، بهتر است از همه ابزارهای موجود برای برنامه ریزی سا ده تر بهره بگیرید.

3 نرم افزار ضروری و کاربردی در سفر

اگر در حال برنامه ریزی برای سفر در تعطیلات پیش رو هستید و می خواهید برترین و هیجان انگیزترین سفر خود را در سال داشته باشید، ضروری است تا از تمام امکانات و ابزارهای موجود برای پیش بردن هرچه ساده تر برنامه سفر خود استفاده کنید. به عنوان مثال اگر قصد شما سفر به کیش است، این برنامه ریزی می تواند از زمان رزرو هتل در کیش و تهیه بلیط شروع شده و تمام گشت و گذارهای شما در این شهر را شامل گردد و تا انتها سفر و بازگشتتان به خانه موجب سهولت امور برای شما گردد.

ما یک فهرست از نرم افزارهای مهم و کاربردی در همه ابعاد برای شما جمع آوری نموده ایم:

Google trip

نرم افزار برنامه ریزی گوگل تریپ یک ابزار عالی برای سازمان دهی امور قبل از سفر و در حین مسافرت های بزرگ است. این ابزار رایگان، پس از اتصال به حساب جیمیل شما زمان پرواز، هتل، کرایه اتومبیل و امور این چنینی را بر اساس بسته های از پیش برنامه ریزی شده ای برای شما طبقه بندی نموده و بزرگ ترین مزیت آن قابلیت استفاده به صورت آفلاین است.

Google Translate

اگر به سفر خارجی می روید و مانع بزرگی چون مشکل زبان بر سر راهتان قرار گرفته است، قدرت نرم افزارهای ترجمه را نادیده نگیرید. نرم افزار گوگل ترنسلیت دارای ترجمه لحظه ای است و می تواند متون ترجمه شده را بازگو کند، گفته ها را ترجمه کند، تصاویری که شامل متون خارجی است را ترجمه کند و بدون استفاده از اینترت با 52 زبان زنده جهان کار کند. بنابراین اگر قصد سفر به هر کشور خارجی را دارید، این نرم افزار فراموشتان نگردد. بعلاوه اگر دوست یا فامیل خارجی دارید که قصد سفر به ایران و اقامت در هتل های ایران را دارد، نصب نرم افزار گوگل ترنسلیت را حتما به او توصیه کنید.

Packpoint

یک فهرست نهایی از لوازم مورد احتیاج برای سفر را ایجاد کنید: جزئیات سفر خود را مثل مدت زمان سفر، تاریخ و فعالیت ها وارد کنید. در این زمان نرم افزار، شما را به انجام یک سری فعالیت ها، برداشت وسایل ضروری، لوازم آرایشی، بهداشتی و غیره وا می دارد. با این نرم افزار دیگر نگران جا گذاشتن وسایل ضروری خود نخواهید بود و زمانی که برای یک سفر کاری مهم اقدام به رزرو هتل در تهران می کنید، مطمئن خواهید بود که کت شلوار رسمی شما برای شرکت در کنفرانس در خانه جا نخواهد ماند.

منبع: کجارو
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1772

به "3 نرم افزار ضروری و کاربردی در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 نرم افزار ضروری و کاربردی در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید