یک روبات گیشه سینما را به دست گرفت، باب اسفنجی در رده پنجم

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، این هفته فیلم تازه از راه رسیده چپی در راس باکس آفیس جای گرفت.

یک روبات گیشه سینما را به دست گرفت، باب اسفنجی در رده پنجم

ظرف این یک هفته ترتیب فیلم ها چنین تغییر کرده است.

1. چپی از سونی پیکچرز ساخته نیل بلومکمپ فیلمی اکشن و علمی-تخیلی است. قهرمان این فیلم روباتی است که تصمیم می گیرد به آدم ها ملحق شود. این فیلم که با بودجه 49 میلیون دلار تولید شده، با بازی هیو جکمن و دیو پاتل با فروشی 13 میلیون و 300 هزار دلاری در راس باکس آفیس آمریکا جای گرفته است. این فیلم در 3202 سالن سینما به نمایش درآمده و درجه نمایشش R است.

2. فوکوس با بازی ویل اسمیت که هفته پیش پنجاه طیف خاکستری را از راس پایین کشیده بود، در دومین هفته نمایشش به مکان دوم رفت. این فیلم با فروش 10.2 میلیون دلاری در 3323 سالن سینما، مجموع فروشش را به 34.573 میلیون دلار رساند.

3. دومین هتل برتر گل همیشه بهار عحیب این فیلم به کارگردانی جان مدن، فیلمی کمدی رمانتیک با بازی چهره های سرشناسی چون جودی دنچ، ریچارد گر، مگی اسمیت و دیو پاتل، دیگر فیلم تازه وارد به باکس آفیس، در هفته اول اکرانش در مکان سوم جای گرفته است. این فیلم با نمایش در 1573 سالن فروشی 8.600 میلیون دلاری را تجربه کرده است.

4. مرد پادشاه: سرویس مخفی ساخته متیو وان با بازی کالن فرت این هفته با فروشی 8.300 میلیون دلاری پس از چهار هفته فروش، فروش خود را به 98.027 میلیون دلار رسانده و در3101 سالن نمایش داده می شود.

5. باب اسفنجی بیرون از آب این فیلم این بار از مکان سوم به جایگاه پنجم آمد. این فیلم در این آخر هفته 7 میلیون دلار فروخت تا مجموع فروشش در پنج هفته را به 148.993 میلیون دلار برساند. این انیمیشن پیروز در 3097 سالن سینما در حال نمایش است.

6. پنجاه طیف گری این فیلم که هفته پیش چهارم بود، این هفته در مکان ششم قرار گرفت. این فیلم در 2788 سالن به نمایش درآمده و با فروش 5.6 میلیون دلاری خود مجموع فروشش در چهار هفته را به رقم 156 میلیون دلار رساند. هزینه ساخت فیلم 40 میلیون دلار بوده است.

7. مک فارلند، ایالات متحده آمریکا ساخته نیکی کارو با بازی کوین کاستنر که هفته پیش ششم بود، در سومین هفته نمایشش 5.3 میلیون دلار فروش کرد و مجموع فروش خود در 2792 سالن سینما را به 29.4میلیون دلار رساند.

8. اثر لازاروس در دومین هفته نمایشش در 2666 سالن، فروشی 5.1 میلون دلاری را ثبت کرد تا مجموع فروشش را به 17.4 میلیون دلار برساند.

9. داف این فیلم کمدی به کارگردانی آری سندل که هفته پیش هشتم بود، در سومین هفته نمایشش 4.8 میلیون فروش کرد تا در مجموع رقم 26.1 میلیون دلار را به نام خودش ثبت کرده باشد.

10. تجارت ناتمام ساخته کن اسکات محصولی از کمپانی فاکس قرن بیستم با بازی تام ویلکینسون، در اولین هفته نمایشش فروشی 4.8 میلیون دلاری را تجربه کرد. این فیلم در 2777 سالن سینما نمایش داده می شود.

تک تیرانداز آمریکایی این هفته به مکان یازدهم رفت و در مجموع 337 میلیون دلار فروش را ثبت کرد. هنوز آلیس، پدینگتون، بازی تقلید، ژوپیتر صعودی، آ لا مالا و بردمن در رده های بعدی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 173

به "یک روبات گیشه سینما را به دست گرفت، باب اسفنجی در رده پنجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک روبات گیشه سینما را به دست گرفت، باب اسفنجی در رده پنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید