چیانگ مای, زمرد تایلند

به گزارش بلندانیوز، چیانگ مای یکی از شهرها و جاذبه های گردشگری اصلی تایلند است. این شهر با پیشینه تاریخی غنی به عنوان مرکز فرهنگی، گردشگری و مالی منطقه شناخته می گردد. به همین دلیل میان گردشگران جهان ارزش فراوانی دارد. چیانگ مای در فاصله هفتصد کیلومتری بانکوک و در محدوده رودخانه پینگ واقع شده است.

چیانگ مای, زمرد تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

از نظر آب و هوایی معتدل و بارانی است. از آن جا که این شهر در منطقه کوهستانی واقع شده است، بیشتر اوقات هوای خنکی دارد. بهترین زمان برای مسافرت به این شهر بین ماه های دسامبر تا مارس است. باید بدانید در تابستان، هوای این شهر بسیار گرم است.

اطلاعات گردشگری

برای رسیدن به چیانگ مای می توان از انواع وسایل نقلیه همچون هواپیما، کشتی، اتوبوس، قطار و تاکسی استفاده کرد. این شهر را می توان ترکیب کاملی از رستوران های خوب، هتل های شیک، استراحتگاه های ارزان قیمت، پارک و معبد و ... دانست. در این شهر می توان علاوه بر تفریح، از غذاهای محلی تایلند نیز لذت برد.

سالانه گردشگران فراوانی حدود دو میلیون و 500 هزار نفر در سال از نقاط مختلف جهان به این شهر سفر می نمایند. در قلب چیانگ مای شهر قدیمی قرار گرفته است و جذابیت تاریخی به آن می بخشد. در این شهر گردشگران می توانند با دوچرخه، موتورهای سه چرخه به نام توک توک یا پای پیاده به گردش و بازدید از جاهای مختلف بپردازند.

شاید جالب باشد بدانید، چیانگ مای را پادشاهی به نام منگرای در سال 1296 میلادی ساخته است.

منبع: لست سکند
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 263

به "چیانگ مای, زمرد تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیانگ مای, زمرد تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید