هزینه پارک خودرو در ایلام روزانه 7 هزار تومان است ، بقیه قیمت ها صحت ندارد

به گزارش بلندانیوز، پارک روزانه خودرو در پارکینگ های ایلام روزی 7 هزار تومان تعیین شده است و 25 هزار تومان صحت ندارد.

هزینه پارک خودرو در ایلام روزانه 7 هزار تومان است ، بقیه قیمت ها صحت ندارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در مصاحبه تلفنی با رادیو اربعین از افزایش شدید جمعیت زائران از روز گذشته خبرداد و گفت: روز پنجشنبه حدود 46 هزار زائر معادل 10 برابر سال گذشته و روز جمعه نیز بیش از 48 زائر از مرز مهران خارج شدند.

وی افزایش ورود جمعیت زائران را از مرز مهران به داخل کشور در روز های آینده پیش بینی کرد و گفت: در حال حاضر حدود 15 هزار زائر به کشور وارد می شوند، اما در روز های آینده جمعیت بیشتر خواهد شد.

استاندار ایلام بیان نمود: با توجه به افزایش زودهنگام تردد زائران از مرز مهران دچار مشکلاتی شدیم و برای تامین آب شرب در دو طرف مرز مذاکراتی انجام دادیم و از روز گذشته تعدادی از موکب ها را راه اندازی کردیم. بنیاد مستضعفان هم یک موکب بزرگ با امکانات وسیع برای اتراق زائران دایر کرده و از امروز پذیرای زوار اربعینی است.

این مقام مسئول بیان نمود: خیران نیز در منطقه صالح آباد، راستا ایلام به مهران، موکب بزرگی راه اندازی کردند و موکب های دیگر نیز به تدریج در حال آماده شدن هستند.

آقای سلیمانی دشتکی با بیان اینکه ظرفیت پارکینگ در سال گذشته 120 خودرو بود، افزود: ما امسال ظرفیت پارکینگ را به شهرداری واگذار کردیم و مبلغ پارک روزانه خودرو در پارکینگ های ایلام روزی 7 هزار تومان تعیین شده است، مردم در صورت تخلف، موارد را گزارش کنند.

این مقام مسئول تأکید کرد: به عنوان استاندار ایلام اعلام می کنم که زائران یک ریال بیشتر از 50 هزار تومان در کل دوره پارک خودرو پرداخت نکنند و در صورت خلاف این موضوع، به شدت با خاطیان برخورد خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 184

به "هزینه پارک خودرو در ایلام روزانه 7 هزار تومان است ، بقیه قیمت ها صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه پارک خودرو در ایلام روزانه 7 هزار تومان است ، بقیه قیمت ها صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید