فراری پارک دبی ؛ تجربه هیجان انگیز از سرعت با ماشین های فراری

به گزارش بلندانیوز، آسمان خراش های بلند و غول پیکر، آب نماهای زیبا، ساختمان ها و پاساژهای لوکس و پارک های مجذوب کننده و متنوع از جمله مواردی است که دبی را از دیگر شهرها متمایز می نماید. فراری پارک دبی نیز یکی از پرطرفدارترین و مهیج ترین مکان های تفریحی در شهر دبی است. فراری پارک دبی از جمله بزرگترین شهربازی های سرپوشیده و بزرگترین مجموعه تفریحی در جهان است که در ابوظبی واقع شده است و دکور آن از ماشین های فراری الهام گرفته است.

فراری پارک دبی ؛ تجربه هیجان انگیز از سرعت با ماشین های فراری

این روزها، بسیاری از افراد در پی سفر به مکان های متفاوت و هیجان انگیز هستند. جایی منحصر به فرد که تا به حال آن را تجربه ننموده اند. در سال های اخیر، شهر دبی به یکی از همین مکان های متفاوت و پرطرفدار تبدیل شده است. شهری که به سرعت پیشرفت کرد و راه مدرن شدن را در پیش گرفت. دبی، این روزها با ظاهری زیبا، مدرن، متفاوت و مجذوب نماینده ظاهر شده است که بسیاری از گردشگران، آن را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می نمایند.

اگر دوست دارید فراری پارک دبی را بیشتر بشناسید و درباره این شهربازی سرپوشیده و هیجان انگیز بیشتر بدانید، با خبرنگاران همراه باشید:

فراری پارک دبی یکی از مجذوب نماینده ترین و پرطرفدارترین پارک های سرگرمیی ابوظبی است که بسیاری از گردشگران رفتن به آنجا را در برنامه سرگرمیی خود می گنجانند. این شهربازی سرپوشیده و بزرگ، 200 هزار متر مربع وسعت دارد و در جزیره یاس ابوظبی قرار گرفته است. در این شهربازی متفاوت، مجموعه ای از بازی های مهیج و پرسرعت وجود دارد که اگر اهل بازی های سرعتی و پرهیجان هستید، برترین مکان برای شما خواهد بود.

فراری پارک دبی

دکور و وسایل بازی در فراری پارک دبی، به گونه ای منحصر به فرد و خلاقانه و در شکل و شمایل ماشین های فراری آلبالویی رنگ وجود دارند. هیجان سوار شدن بر ماشین های فراری آلبالویی رنگ و تجربه سرعت و حرکت در این شهربازی بزرگ شما را به وجد می آورد. در این مجموعه سرگرمیی مهیج، می توانید هر کدام از ماشین های مجذوب نمایندهی که دوست دارید را امتحان کنید.

کار ساخت فراری پارک دبی در سال 2007 شروع شد و بعد از 3 سال، در سال 2010 انتها یافت و به طور رسمی افتتاح شد.

بازی های فراری پارک دبی

فراری پارک از قسمت های مختلف با وسایل متفاوت ساخته شده است که هر یک از آن ها مجذوب نمایندهیت و هیجان خاص خود را دارند. ترن هوایی فرمولا روسا یکی از مهیج ترین ترن های موجود در شهربازی است که سریع ترین ترن هوایی جهان شمرده می گردد. این ترن مجذوب نماینده، در عرض 2 ثانیه شما را به سرعت 100 و کمی بعد با سرعت 240 کیلومتر بر ساعت جا به جا می نماید!

چالش فیونارو جی تی دیگر ترن هوایی پرطرفدار در فراری پارک دبی است که اگرچه سرعت آن به فرمولا روسا نمی رسد، اما همچنان پرسرعت حرکت می نماید . نکته جالب درباره این ترن هوایی، شبیه سازی کابین های آن به ماشین های F430 فراری است و ریل این ترن، شبیه به جهت مسابقات حقیقی ماشین سواری ساخته شده است.

ترن هوایی فلایینگ ایس، نوع دیگری از تجربه ترن سواری را به شما می دهد. این ترن بزرگترین حلقه ترن هوایی جهان را دارد و با سرعت فراوان شما را درون حلقه می چرخاند که برای لحظاتی می توانید جهان را به صورت وارونه و واژگون ببینید.

آموزشگاه کارتینگ، بازی چرخش تایر، تجربه فراری سواری، کمپ آموزشی بچه ها و ده ها بازی مهیج و مجذوب نماینده دیگر در فراری پارک دبی وجود دارد که هرگز مانند آن را در دیگر شهربازی های جهان تجربه نخواهید کرد. تجربه بازی در این مجموعه سرپوشیده، آنقدر خاص و منحصر به فرد است که لذت آن هیچگاه از خاطرتان نمی رود.

دیگر امکانات فراری پارک دبی

مجموعه فراری پارک ، علاوه بر انواع بازی ها و زمین های سرگرمیی، دارای امکانات رفاهی کامل برای گردشگران است. این مجموعه رستوران های مختلفی دارد که رستوران ایتالیایی در میان آن ها هواداران زیادی دارد. بعلاوه استراحتگاه هایی که در این مجموعه تعبیه شده اند، این امکان را به مسافران می دهد تا بعد از گذراندن یک روز هیجان انگیز، چند دقیقه ای را استراحت نمایند.

سالن تئاتر و نمایش سه بعدی از دیگر امکانات موجود در این مجموعه سرپوشیده است که تجریه ای متفاوت و مجذوب نماینده را برای گردشگران فراهم می نماید. وجود مغازه ها و فروشگاه های مختلف در این مجموعه، امکانات آن را کامل می نماید. مسافران می توانند برای صرفه جویی در وقت و هزینه، مقداری از خرید ها و سوغاتی های خود را از این فروشگاه ها تهیه نمایند و به اصطلاح با یک تیر چند نشان بزنند!

برترین زمان سفر به دبی

از آنجایی که دبی، در نواحی بیابانی واقع شده است جزو شهرهای گرم و خشک به حساب می رود، برترین زمان سفر به این شهر، فصول سرد سال، خصوصا فصل زمستان است. در فصل زمستان، هوای دبی معتدل و دلپذیرتر است و می توانید بدون نگرانی از گرمازدگی در این شهر زیبا به سرگرمی بپردازید.

دبی

چگونه به دبی سفر کنیم؟

برترین و راحت ترین راه سفر به دبی، سفر با هواپیما است. برای سفر با هواپیما و بعلاوه رهایی از دغدغه رزرو بلیط برای پرواز و بعلاوه رزرو محل اقامت، می توانید تورهای گردشگری را انتخاب کنید و متناسب با تور مورد نظر خود، به دبی سفر کنید. نباید فراموش کنید که تور دبی را از آژانس های گردشگری معتبر و شناخته شده تهیه کنید تا از کیفیت پرواز، محل اقامت و سفر خود مطمئن باشید.

آنچه در سفر به دبی باید بدانیم

دبی

برای سفر به دبی، از آنجایی که در منطقه ای گرجهتی واقع شده است، حتما لباس های نخی، نازک و خنک بردارید. کرم ضدآفتاب، کلاه لبه دار و بعلاوه عینک آفتابی وسایلی هستند که حتما به آن ها احتیاج پیدا می کنید. یادتان باشد در سفر به دبی چمدان هایتان را سبک و کم حجم ببندید تا برای حمل آن دچار زحمت نشوید و بعلاوه هزینه اضافه بار را متحمل نشوید.

پیش از سفر، برنامه ریزی مناسبی برای گشت و گذار و سرگرمی در دبی انجام دهید تا بتوانید از بیشترین مراکز سرگرمیی تماشا کنید. یادتان باشد برای تخلیه هیجان و یک تجربه عالی و ماندگار، فراری پارک دبی را از دست ندهید. غذاهای عربی یکی از خوشمزه ترین غذاهای جهان هستند، پس حتما طعم فوق العاده این غذاها را امتحان کنید و لذت ببرید.

سفر به دبی، سفر به سرزمینی مجذوب نماینده و تماشای است که این مجذوب نمایندهیت با وجود شهربازی این شهر، کامل شده است. پس حتما در سفر به این شهر تماشای، از فراری پارک دبی نیز تماشا کنید.

نظر شما درباره دبی و پیشرفت های آن چیست؟ آیا تا به حال بازی در فراری پارک دبی را تجربه نموده اید؟ نکات و تجربیات ارزشمند خود را درباره این شهر مدرن، مراکز سرگرمیی آن و خصوصا فراری پارک با ما در میان بگذارید.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1905

به "فراری پارک دبی ؛ تجربه هیجان انگیز از سرعت با ماشین های فراری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراری پارک دبی ؛ تجربه هیجان انگیز از سرعت با ماشین های فراری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید