هزینه بازسازی ساختمان قدیمی

به گزارش بلندانیوز، بازسازی ساختمان می تواند بر روی ارزش ساختمان تاثیری زیادی بگذارد همچنین کیفیت و کاربرد ساختمان را دچار تغییر کند. اما رکنی که همواره در بازسازی ساختمان قدیمی تاثیر گذار است هزینه بازسازی ساختمان قدیمی است. در ادامه عوامل موثر بر هزینه بازسازی ساختمان را ذکر خواهیم کرد.

هزینه بازسازی ساختمان قدیمی

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

عوامل موثر بر هزینه بازسازی ساختمان

هزینه بازسازی ساختمان را فاکتورهای زیادی معین و معین می نمایند قبل از اینکه بازسازی ساختمان را آغاز کنید می توانید با آنالیز این فاکتور ها تقریبی از هزینه بازسازی ساختمان قدیمی داشته باشید.

زمان بازسازی ساختمان

زمان بازسازی ساختمان تاثیر به سزایی در هزینه ها خواهد داشت. زیرا که فصل مناسب بازسازی ساختمان فصول بهار و تابستان است. زیرا که در زمستان علاوه بر اینکه کارکردن برای کارگران سخت تر می گردد زمان اجرا هم به طول می انجامد. همچنین متریالی چون قیر در فصل زمستان گران تر خواهد شد و قیرگونی در فصل زمستان گران تر تمام خواهد شدو پس در نهایت تاخیر در زمان بازسازی ساختمان هزینه بازسازی و نوسازی را افزایش می دهد.

متریال بازسازی ساختمان

متریال مورد استفاده بازسازی ساختمان

متریالی که برای نوسازی ساختمان نظیر دیوارپوش ها و کف پوش ها مورد استفاده قرار می گیرد همچنین متریال مورد استفاده بازسازی نظیر تعمیر یا تغییر کاربری ساختمان همگی این عوامل هستند که هزینه بازسازی ساختمان را معین می نمایند. متریال انتخابی طیف گسترده ای در زمینه ساختمان سازی دارد که بستگی به بودجه، علاقه و دکوراسیون انتخابی شما دارد. البته این مورد را هم از قلم نیاندازید که در برخی مناطق آب و هوای جوی است که متریال ساختمان سازی را معین می نماید. مانند مناطق مرطوب که از چوب برای ساخت و ساز استفاده می گردد.

نیروی کاری بازسازی

نیروی کاری بازسازی ساختمان

در بازار کار هر نیرویی هزینه متفاوتی دارد. در برخی مواقع بستگی به شرکت انتخابی شما ودر برخی موارد دیگر بسته به میزان تخصص و تجربه یا مهارت هزینه نیروی کار متفاوت است.

متراژساختمان قدیمی

همانطور که معین است هر اندازه که متراژ بیشتری برای بازسازی داشته باشیم کار برای آن هم بیشتر خواهد بود و به همان اندازه متریال آن افزایش پیدا خواهد نمود و در نتیجه هزینه افزایش خواهد یافت. برای کاهش هزینه بازسازی ساختمان می توانید از قسمت های ساختمان که احتیاجی به تعمیر و نگهداشت ندارند صرفه نظر کنید.

فرسودگی ساختمان

میزان فرسودگی ساختمان میزان کار بازسازی و نوسازی و در نهایت هزینه را معین می نماید. هر اندازه که قدمت ساختمان بیشتر باشد این عوامل را هم افزایش می دهد.

تجهیزات ساختمان

ساختمان های فرسوده، تجهیزات فرسوده نیز دارد زیرا که با گذشت زمان و کارکرد طولانی مدت عمر مفید آن کاهش پیدا نموده و آسیپ پذیر می شوند. در برخی ساختمان های فرسوده با شکسستگی لوله ها یا دیوارها روبه رو خواهید بود که احتیاج به تعمیر یا نوسازی خواهند داشت.

نوسازی ساختمان

پس از بازسازی ساختمان نوبت به نوسازی آنچه خراب شده می رسد. آجرکشی، دیوارکشی، ساخت دیوار پیش ساخته، گچکاری، سیمان کاری، سفید کاری دیوار، کاشی کاری، سرامیک کاری کف و دیوار، سنگ کاری راه پله، سنگ کاری نمای بیرونی ساختمان ارائه خدمات دکوراسیون بعد از بازسازی ساختمان اعم از نقاشی، نصب سقف کاذب و .. جزو مراحل نوسازی ساختمان است که هر کدام هزینه متفاوتی در بر خواهد داشت.

مراحل بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان شامل مراحلی می باشد. در اولین مرحله باید که با شرکت بازسازی ساختمان قدیمی و پیمانکار بازسازی ساختمان مشورت نموده و ایده های خود در زمینه بازسازی ساختمان قدیمی خود و میزان تغییراتی که میخواهید در فرایند نوسازی ساختمان، در فضای قدیمی ساختمان ایجاد گردد را درمیان بگذارید .

مراحل بازسازی ساختمان : تخریب، ساخت و اجرای نقشه داخلی ساختمان که همرا با تغییرات تهیه شده است، انجام می گیرد. گچ کاری و کاشی کاری، نورپردازی، کف سازی، تعویض کابینت آشپزخانه و شیرآلات، رنگ آمیزی دیوار، دیوارپوش، قرنیزها جزو مراحل اجرای بازسازی است.

مرحله تغییر دکوراسیون: جالب ترین قسمت بازسازی ساختمان قدیمی در واقع اخرین مرحله یعنی تغییر چیدمان وسایل و اجرای طرح ها و ایده های خود برای نمای داخلی ، دکوراسیون آشپزخانه و خانه جدید است.

منبع: رویا مال
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 715

به "هزینه بازسازی ساختمان قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه بازسازی ساختمان قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید