هتل های اصفهان نزدیک پل خواجو کدامند؟

به گزارش بلندانیوز، اصفهان جاهای دیدنی زیاد دارد، اما حساب پل هایی مثل خواجو جداست. پل خواجویی که خیلی ها زیرش می ایستند و زیرآواز می زنند و این یکی از جاذبه ها برای رهگذرانی ست که از زیر پل می گذرند. پل خواجو و خیابان های اطرافش، یکی از قشنگ ترین جاهای اصفهان است و خیلی از مسافران دوست دارند در هتل های اصفهان نزدیک پل خواجو اقامت نمایند، هرچند که تماشای زاینده رود بی آب از سخت ترین لحظه هاست.

هتل های اصفهان نزدیک پل خواجو کدامند؟

هتل خواجو

موازی با خیابان چهارباغ عباسی، خیابان چهارباغ خواجو قرار گرفته که به پل تاریخی خواجو خیلی نزدیک است. این خیابان از دوره صفوی به جا مانده و حالا در این خیابان قدیمی، هتل نوساز 4 ستاره ای وجود دارد که از 1396 کارش را آغاز نموده. کافی ست از بیرون بیایید و 10 دقیقه پیاده وری کنید تا به پل های تاریخی اصفهان برسید.

شاید اتاق های این هتل خیلی بزرگ نباشند، اما تمیز و راحتند. برای هر اتاق اسپیلت درنظر گرفته شده و تنظیم دما به دست مسافر است. برای هر بار رفت و آمد از پارکینگ، باید با مسوول پذیرش هماهنگ کنید.

امکانات هتل: روم سرویس 24 ساعته، لاندری، تهویه مطبوع، آسانسور، صندوق امانات، پارکینگ، امکانات کاری مثل سالن کنفرانس و سالن همایش، رستوران.

جاذبه های نزدیک: 13 دقیقه پیاده یا 3 دقیقه با ماشین تا پل خواجو، 7 دقیقه با ماشین تا سی و سه پل، 13 دقیقه با ماشین تا میدان نقش دنیا و 12 دقیقه با ماشین تا کاخ چهلستون.

قیمت: 340 هزار تومان برای اتاق دو تخته و 450 هزار تومان برای اتاق سه تخته باید بپردازید.

هتل ملل

یکی دیگر از هتل های اصفهان که نزدیک پل خواجو قرار گرفته است، هتل ملل است. این هتل از برترین هتل های 3 ستاره اصفهان به شمار میرود و قیمت اتاق ها درمقابل خدماتی که ارائه می گردد، قابل قبول است. از برخی از اتاق ها منظره سی و سه پل هم دیده می گردد.

اگر هوا خوب باشد، می توانید غذایتان را در رستوران بام هم صرف کنید. این هتل 7 طبقه است و در 1381 ساخته شده. بیشتر مسافران تجربه خوبی از اقامت این هتل داشته اند و از برخورد کارکنان هم راضی بوده اند.

امکانات هتل: لاندری، آسانسور، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، پارکینگ سرپوشیده، اتاق چمدان، پله اضطراری، کافی شاپ و رستوران ایرانی

جاذبه های نزدیک: 3 دقیقه با ماشین تا پل خواجو، 2 دقیقه با ماشین تا سی و سه پل، 7 دقیقه با ماشین تا کاخ عالی قاپو، 9 دقیقه تا کلیسای وانک و 4 دقیقه با ماشین تا رستوران شهرزاد؛ یکی از برترین رستوران های اصفهان

قیمت: برای رزرو اتاق یک تخته 164 هزار تومان و برای اقامت در اتاق 4 تخته 406 هزار تومان باید بپردازید.

هتل صفوی

در لابی فراموش نمی کنید که در اصفهان هستید. در و دیوار از نقش های رنگارنگ سنتی پوشیده شده و کاملا حال و هوای بافت تاریخی شهر را حفظ نموده است.

هتل صفوی 3 ستاره است و از 1385 کارش را آغاز نموده. و بیشتر مسافران تا به امروز از برخورد خوب و محبت آمیز کارکنان هتل و تمیزی اتاق ها راضی بوده اند. دسترسی این هتل به دیدنی های اصفهان عالی ست و نزدیک پل خواجو هم هست. از گشت و گذار که خسته شدید، به رستوران هتل می توانید سر بزنید که غذاهای خوشمزه منتظرتان است.

امکانات هتل: روم سرویس 24 ساعته، لاندری، آسانسور، اینترنت رایگان در لابی، رستوران، کافی شاپ در فضای باز، خدمات تور و اتاق چمدان.

جاذبه های نزدیک: 5 دقیقه با ماشین تا پل خواجو، 6 دقیقه با ماشین تا کاخ عالی قاپو، 16 دقیقه تا کلیسای وانک، 6 دقیقه تا سی و سه پل و نیم ساعت تا باغ پرندگان و منارجنبان.

قیمت: اتاق دو تخته برای یک نفر 123 هزار تومان و اتاق چهارتخته این هتل 350 هزار تومان است.

هتل کوثر

یا شرایتون سابق یکی از برترین هتل های اصفهان است و نزدیک پل خواجو قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره اگرچه کمی قدیمی شده، اما همچنان با هتل های نوساز رقابت می نماید.

هتل کوثر هم باغ سرسبز دارد و هم چند رستوران برای ذائقه های مختلف. از غذاهای سنتی اصفهان تا غذاهای فرنگی و کباب همواره محبوب ایرانی، همه چیز در رستوران های هتل کوثر پیدا می گردد. این هتل امکانات ورزشی مثل استخر، سالن بیلیارد و بدنسازی هم دارد.

رستوران و کافه هتل عمومی ست، به همین علت رفت وآمد در پارکینگ زیاد است و گاهی هم محوطه شلوغ می گردد. شاید این هتل کمی گران باشد، اما با تخفیف خبرنگاران تریپ قیمت ها نسبت به خدمات قابل قبول است.

امکانات هتل: آسانسور، روم سرویس 24 ساعته، لاندری، امکانات کاری مثل سالن کنفرانس، اتاق جلسه و سالن همایش، تهویه مطبوع، پارکینگ، تاکسی سرویس، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، کافی شاپ 24 ساعته و رستوران.

جاذبه های نزدیک: 6 دقیقه تا پل خواجو، 5 دقیقه پیاده تا سی و سه پل، 20 دقیقه با ماشین تا میدان نقش دنیا، 9 دقیقه با ماشین تا کاخ هشت بهشت و 16 دقیقه با ماشین تا باغ پرندگان.

قیمت: برای اقامت در اتاق دو تخته 295 هزار تومان و برای سوییت دو تخته رویال ساختمان فیروزه 540 هزار تومان بپردازید.

هتل آپارتمان هشت بهشت

اگر هتل آپارتمان را به هتل ترجیح می دهید، را در نظر داشته باشید. این جا یکی دیگر از هتل های نزدیک پل خواجو اصفهان است که امکانات کافی برای یک اقامت راحت ارائه می نماید.

بیشتر مسافران از تمیزی وسایل و اتاق ها راضی بوده اند. برخورد کارکنان هتل آپارتمان محبت آمیز است و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی اصفهان دارید.

امکانات هتل: روم سرویس 24 ساعته، لاندری، آسانسور، خدمات باربری، اینترنت رایگان در لابی، خدمات بیدارباش، خدمات تور، پارکینگ سرپوشیده و اتاق چمدان

جاذبه های نزدیک: فاصله تا سی و سه پل 5 دقیقه، تا پل خواجو 6 دقیقه، تا مسجد شیخ لطف الله 8 دقیقه، تا کاخ هشت بهشت 5 دقیقه با ماشین و تا بازار بزرگ اصفهان 10 دقیقه از هتل فاصله است.

قیمت: برای رزرو سوییت دو تخته 189 هزار و برای آپارتمان یک خوابه 4 تخته 325 هزار تومان باید بپردازید.

تعداد هتل های اصفهان نزدیک پل خواجو، زیادند. می توانید این هتل ها را هم آنالیز کنید: ، ، ، و .

قیمت ها مربوط به آذر 1397 است.

رزرو هتل های نزدیک میدان نقش دنیا اصفهان با برترین قیمت از وبسایت خبرنگاران تریپ

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1720

به "هتل های اصفهان نزدیک پل خواجو کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های اصفهان نزدیک پل خواجو کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید