نخاله برداری از معابر آبادان شروع شد

به گزارش بلندانیوز، شهردار آبادان از شروع طرح پاکسازی و نخاله برداری از معابر آبادان اطلاع داد.

نخاله برداری از معابر آبادان شروع شد

یاسین کاوه پور شهردار آبادان گفت: طرح پاکسازی و نخاله برداری از سطح منطقه ها سه گانه شهری آبادان شروع و به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت تا شهری پاکیزه و خالی از نخاله داشته باشیم.

او پاکسازی معابر و ساماندهی فضای سبز را از دیگر اهداف این طرح خواند و گفت : تا به امروز منطقه ها ایستگاه یک قدس تا ایستگاه پنج، حدفاصل میدان فرودگاه تا میدان کاروانسرا، میدان نفت تا تانکفرام، فلکه دریاقلی تا ایستگاه پنج 40 متری ذوالفقاری آبادان پاکسازی شده اند.

این مسئول تاکید نمود پاکسازی و تمیز کردن منطقه ها آبادان به منظور برطرف و کاهش آلودگی محیطی، بهبود و ارتقای بهداشت محیط شهری، ایجاد محیط سالم برای شهروندان به وسیله عوامل و پاکبانان خدمات شهری سطح شهر به صورت مستمر اجرا می گردد.

او به ضرورت همراهی و مشارکت شهروندان در پاکیزگی محیط شهری نیز اشاره نمود و گفت : بدون همیاری مردم قادر به نظافت و پاکیزه کردن شهر نخواهیم بود.

شهردار آبادان ادامه داد: نگهداشت شهری، نخاله برداری، تکمیل و راه اندازی شبکه دفع آبهای سطحی، برنامه ریزی برای نگهداری و احداث سرویس بهداشتی در محل های مورد احتیاج، ساماندهی آب نماها، تکمیل و راه اندازی شبکه آب خام، بهبود شرایط فضای سبز و احداث پارک، زیباسازی شهری در حوزه خدمات شهری از اولویت های کاری این شهرداری است .

خبرنگاران آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1401 بروزرسانی: 29 آبان 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1960

به "نخاله برداری از معابر آبادان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخاله برداری از معابر آبادان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید