مددی: بی اخلاقی های فولادی ها کوه یخی بود که جور دیگری نمایش داده شد، دیاباته مسئله ای برای بازی کردن ندارد

به گزارش بلندانیوز، احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال گفت: شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال مسئله ای برای همراهی تیمش ندارد.

مددی: بی اخلاقی های فولادی ها کوه یخی بود که جور دیگری نمایش داده شد، دیاباته مسئله ای برای بازی کردن ندارد

به گزارش خبرنگاران، احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال درباره حضور شیخ دیاباته مهاجم مالی تیم فوتبال استقلال در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال، گفت: پس از اتفاقات بازی با فولاد خوزستان و گزارش سرمربی و سرپرست تیم، دیاباته را به کمیته انضباطی باشگاه دعوت کردیم و صحبت های ایشان را شنیدیم و به سوالات و ابهامات ما پاسخ داد.

وی اضافه کرد: دیاباته با یک مترجم فرانسوی حضور پیدا کرده بود و پاسخ های ایشان به سمع و نظر اعضای کمیته رسید. جلسه در فضای محبت آمیز برگزار گشت. دیاباته بازیکن خوش اخلاق و حرفه ای است و هفته آینده رای او اعلام می شود. دیاباته امروز مجوز تمرین از سوی فکری داشت و هیچ مسئله ای برای بازی مقابل ماشین سازی ندارد.

سرپرست باشگاه استقلال در رابطه با اتفاقات دیدار مقابل فولاد خوزستان شرح داد: برای اتفاقاتی که افتاد متاسفم. این سناریو از طرف باشگاه فولاد و کسانی که اطراف تیم فعالیت می کنند، رخ داد. صحنه های کوچکی از تلویزیون پخش شد. اتفاقات کوه یخی بود و بسیاری از بداخلاقی ها از سمت فولاد رقم خورد. ما مستندات خودمان را جمع کرده ایم و تحویل مراجع ذی ربط می دهیم.

مددی در مورد اینکه اتفاقاتی از سمت سرمربی استقلال دیده شد، گفت: ما تایید نمی کنیم، اما اتفاقات رخ داده کوه یخی بود که بسیاری از بداخلاقی ها از سمت نیمکت فولاد بود و متاسفانه جور دیگری نمایش داده شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1124

به "مددی: بی اخلاقی های فولادی ها کوه یخی بود که جور دیگری نمایش داده شد، دیاباته مسئله ای برای بازی کردن ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: بی اخلاقی های فولادی ها کوه یخی بود که جور دیگری نمایش داده شد، دیاباته مسئله ای برای بازی کردن ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید