قوانین سختگیرانه سرمربی منچستریونایتد ، عصبانیت بعد از پوشش نامتعارف بازیکنان در تایلند (تور لحظه آخری تایلند)

به گزارش بلندانیوز، اریک تن هاخ از زمان ورودش به منچستریونایتد با مجموعه قوانین سختگیرانه از جمله محرومیت از تلفن، فرهنگ خارج از زمین را در منچستریونایتد به کلی تغییر داده است.

قوانین سختگیرانه سرمربی منچستریونایتد ، عصبانیت بعد از پوشش نامتعارف بازیکنان در تایلند (تور لحظه آخری تایلند)

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از goal، پس از انتصاب تن هاخ هلندی به جای رالف رانگنیک سرمربی سابق منچستریونایتد، این مربی 52 ساله بلافاصله دست به بازسازی قوانین خارج از زمین باشگاه زد و احساس کرد که اتحاد و روحیه تیم در روش مدیریتی قبلی از بین رفته است.

او قوانین خود را وضع نموده است و با کنار گذاشتن کریستیانو رونالدو در ماه نوامبر، شاید بزرگ ترین گام را در تقویت قدرت خود برداشته است. به نظر می رسد که هیچ کس از قوانینی که او معین نموده است در امان نیست؛ مارکوس راشفورد به علت تاخیر در یک جلسه تیم در برابر ولوز کنار گذاشته شد و آلخاندرو گارناچو نیز به همین سرنوشت دچار شد.

این قوانین شامل این موارد هستند: بازیکنان در مکان هایی که به عنوان نماینده تیم حضور دارند، باید از قوانین سختی برای لباسشان پیروی نمایند، اطمینان حاصل نمایند که در ساعت معینی در کارینگتون غذا می خورند و بعلاوه استفاده از تلفن همراه در سفرهای خارج ممنوع است. تن هاخ در طول سفر تابستانی خود به بانکوک، ظاهراً از ظاهر بازیکنانش ناراحت شده بود و به نظرش آنها با لباس های نامتناسب در هتل پرسه می زدند و به همین علت پوشش خاصی را برای آنها معین کرد.

تن هاخ بعلاوه خواهان ارتقای اتاق جلسه تیم در کارینگتون شد تا بازیکنانش بتوانند بنشینند و تحقیر خود با نتیجه 4 بر صفر به دست برنتفورد را دیدن نمایند. این شکست برای باشگاه حدود 200 هزار پوند هزینه داشت. تن هاخ بعد از آن بازیکنانش را با دویدن هشت و نیم مایل، مسافتی که برنتفورد در آن روز از آنها پیشی گرفت، تنبیه کرد.

تن هاخ و تیمش تا به امروز در 12 بازی 11 برد داشته، با این حال منچستریونایتد در دربی روز شنبه با منچسترسیتی باید نقشه ویژه ای را طراحی کند.

  • پردرآمدترین بازیکن فوتبال دنیا نمی تواند رانندگی کند | حسرت نشستن پشت ماشین های لوکس برای فوق ستاره مردمی!
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1987

به "قوانین سختگیرانه سرمربی منچستریونایتد ، عصبانیت بعد از پوشش نامتعارف بازیکنان در تایلند (تور لحظه آخری تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین سختگیرانه سرمربی منچستریونایتد ، عصبانیت بعد از پوشش نامتعارف بازیکنان در تایلند (تور لحظه آخری تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید