عکس، دقیق ترین عکس ها از کهکشان که تا به حال دیده اید!

به گزارش بلندانیوز، اندرو مک کارتی، عکاس نجومی، همواره می خواست از کل کهکشان راه شیری عکس بگیرد، اما زندگی در آریزونا این کار را غیرممکن می نماید.

عکس، دقیق ترین عکس ها از کهکشان که تا به حال دیده اید!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، آلودگی نوری همراه با موقعیت عرضی آریزونا، مک کارتی را از گرفتن عکس مورد نظر خود باز می دارد. برای اصلاح این موضوع، عکاس بی باک چندین پرواز بین المللی را برای رسیدن به جزیره کوچکی در مالدیو، مجمع الجزایری در اقیانوس هند، در برنامه خود قرار داد.

عکس| این ماشین غولپیکر معروف با باتری برقی کار می نماید!

با ریو سایپا خاطره دارید؟ جدیدترین مدل این ماشین شگفت انگیز را ببینید!/عکس

از این موقعیت نزدیک خط استوا، مک کارتی انتها به تصویر باورنکردنی که به دنبالش بود دست یافت، نمای بدون مانع و با جزئیات از کل کهکشان راه شیری!

مک کارتی شرح داد: متاسفانه زندگی در یک محله حومه شهر مانع از عکس های باکیفیت از کهکشان راه شیری می گردد که برای آن به آسمان تاریک احتیاج دارید.

مک کارتی برای رسیدن به مکان مورد نظر خود چندین هواپیما از جمله یک هواپیمای دریایی و یک قایق کوچک را سوار شد تا به مقصد برسد. من می خواستم عکسی بگیرم که از نظر جزئیات بی سابقه باشد، بنابراین دوربین های عکاسی نجومی، لنزها و ردیاب هایی با طراحی ویژه آوردم که به من امکان می دهد با جزئیات بسیار بیشتری عکس بگیرم.

زمانی که مک کارتی در آن مکان نهاده شد، دو هفته زیر ستاره ها گذراند و هزاران عکس از کهکشان راه شیری گرفت. او می گوید: لنز دوربینی که من استفاده کردم، تنها بخش کوچکی از کهکشان راه شیری را پوشش می داد، بنابراین مجبور شدم عکس را در بسیاری از پانل ها ثبت کنم تا تصویر نهایی را ایجاد کنم. این برای ایجاد جزئیاتی که می خواستم و جلوگیری از اعوجاجی که معمولاً از استفاده از لنزهای زاویه باز ایجاد می گردد ضروری بود.

منبع: petapixel

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1402 بروزرسانی: 20 مرداد 1402 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2074

به "عکس، دقیق ترین عکس ها از کهکشان که تا به حال دیده اید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، دقیق ترین عکس ها از کهکشان که تا به حال دیده اید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید